abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36522179
ja blijven doordrammen kerel

allee drugshond ... geef me mijn saus , dan is flamoeske tevreden

zucht
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:45:39 #302
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36522475
Kom op.
Weet je wat ik doe als ik ergens niet mee eens ben. Ik reageer niet of ik ga mijn betoog in de diepte uitwerken in de hoop op een goede reaktie. Als deze achterwege blijft kan ik alsnog besluiten om niet te reageren. Het kweekt alleen goedwill in de discussie. Jullie beiden hebben toch wel wisselgeld meegenomen in de discussie. Tenminste dat hoop ik. Anders krijg je wel een heel vreemde discussie (*stamp* ik heb gelijk, *stamp* ik verkondig de waarheid ). Tja en na 30+ postings zit het topic weer in de vriezer en ben ik weer een illusie armer.

Ik ga op dit moment niks doen (lees : noten)... zeker niet in [NWS-FB] hier heb je meer speelruimte om je zegje te doen. Maar het moet wel ergens over gaan. Dat er 2 users zijn die moeilijk door dezelfde deur kunnen zegt mij letterlijk niks (heel Fok! zit zo inelkaar)... Ga je [NWS] topics overhoop liggen schreeuwen en trollen dan heb ik (lees : de trolls) wel een probleem.

Dit valt voor mij in de categorie onder stoom afblazen / plagen... en ja dat is soms ook nuttig (maar verwacht niet dat ik partij ga trekken).
Ik trek hooguit de trekker uit de [NWS-FB] discussie als jullie het samen niet oplossen. [NWS-FB] is voor echte problemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')