quote:Ok, ik zal eens ff kijken.
Op dinsdag 04 december 2001 17:59 schreef CJ het volgende:
Check dan ook effe hun 10CC cover "I'm Not In Love". Die is opgebouwd volgens hetzelfde principe en ook best wel okay.
quote:JAAAAAA, lekker atmospheric drum n bass nummertje,cool ja!
Op dinsdag 04 december 2001 17:29 schreef mrcool het volgende:
Kent iemand dit nummertje nog? Echt een zwaar vet nummertje. Zijn vele mixen van gebouwd maar ik vind de originele versie nog altijd het best.
quote:Heb hem nog op single-cd....
Op dinsdag 04 december 2001 17:29 schreef mrcool het volgende:
Kent iemand dit nummertje nog? Echt een zwaar vet nummertje. Zijn vele mixen van gebouwd maar ik vind de originele versie nog altijd het best.
quote:Zeker een vet nummertje. Heb net de Roni Size Remix gedownload en ik kan je zeggen dat Roni Size zichzelf wederom bewijst als drum&bass-producer. Vooral zijn altijd prachtige gepitch met die stemmetjes is zwaar chill.
Op dinsdag 04 december 2001 19:14 schreef Vork het volgende:
jah ken ik nog.. laatst begon er iemand ook nog over.. toen heb ik ff gezocht wat ik van Olive had... in t totaal één nummer.. Outlaw (en dan wel de Roni Size remix).. en die klinkt niet verkeerd
quote:Zo oud is t niet.
Op dinsdag 04 december 2001 20:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
een heerlijk nummeryeah .. jeugd sentiment
quote:Voor eenieder die van de wat lichtere Drum 'n Bass houdt blijft het een held.. .absoluut. Maargoed het ging hier verder niet over Roni Size, maar over Olive.. en meer heb ik dus niet te melden daarover
Op dinsdag 04 december 2001 20:44 schreef mrcool het volgende:
Zeker een vet nummertje. Heb net de Roni Size Remix gedownload en ik kan je zeggen dat Roni Size zichzelf wederom bewijst als drum&bass-producer. Vooral zijn altijd prachtige gepitch met die stemmetjes is zwaar chill.
Schande voor de hardcore, DHT wordt onder hardcore gerekend, terwijl het gewoon Jump is. DHT terror verandert daar imho niets aan. Het blijft bagger, brol en bocht. Belgische gabbers c.q nazi's (Die heb je helaas veel onder de gabbers) zien DHT als pure Belgische hardcore, wat het dus totaal niet is. Jatwerk is het, in hardcore wordt ook veel gejat, maar op de manier waarop DHT het gebruikt keur ik het totaal niet goed.
quote:Die ken ik zeker nog, heb de single gekocht in Frankrijk. Ik was daar toen op stage en had het voor de herinnering gekocht
Op dinsdag 4 december 2001 17:29 schreef mrcool het volgende:
quote:Ik heb de single nog ergens liggen..en hij wordt al aardig stoffig
Op dinsdag 4 december 2001 17:29 schreef mrcool het volgende:
quote:Ik achterhaal mezelf
Op dinsdag 4 december 2001 20:28 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Heb hem nog op single-cd....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |