Ja, hoewel ik 'm niet begrijp.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..].
Heb je de taalfout in je een-na-laatste note al gezien?![]()
Noob.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
Een hoop gedoe over die notes, wat die dan ook mogen zijn![]()
Whaha, goed plan.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:52 schreef niksan het volgende:
Dit gaat allemaal veel te snel
Kunnen die anderen geen eigen SC krijgen ofzo
En als ze daar heeeeeel lief zijn, dat ze hier worden toegelaten![]()
![]()
WTF HOE WEET JIJ DATquote:
Explain pleasequote:
Leg deze noob dan maar eens uit wat die notes betekenen.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Noob.![]()
Mag ik dat dan ook eens zeggen?![]()
Echt?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
WTF HOE WEET JIJ DAT?
Dat heb ik achter de schermen lopen regelen.
Ja, maar die sluit nu niet meer aan, als ik het me goed kan herinnerenquote:
Dat wil je niet weten.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leg deze noob dan maar eens uit wat die notes betekenen.![]()
Nope.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar die sluit nu niet meer aan, als ik het me goed kan herinneren
Als je iets foei hebt gedaan, zeggen de modjes dat, en dan komt er achter je naam te staan dat je een note hebt.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leg deze noob dan maar eens uit wat die notes betekenen.![]()
Hij was wel tof jaquote:
Vandaar dat ik er dus nog nooit van gehoord hebquote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je iets foei hebt gedaan, zeggen de modjes dat, en dan komt er achter je naam te staan dat je een note hebt.
Nou ja, ik vond het vreemd dat ie weg was, dus ging ik dat vragen in het FA-topicquote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt?
Ik hoorde het gisteren van 'een mod' (dat ie weg was dus) en toen zei ik dat tegen HW (als grapje, ik vond het niet erg) en toen kreeg ik dus een goedmaak-note
Maar wat heb jíj dan geregeld?
Euh...wélke mod?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het vreemd dat ie weg was, dus ging ik dat vragen in het FA-topic. En toen ging ik in 'discussie' met 'die mod'. En even later was er ineens een nieuwe note
.
Ze kunnen ook positief zijn hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je iets foei hebt gedaan, zeggen de modjes dat, en dan komt er achter je naam te staan dat je een note hebt.
Met 'die mod' bedoelde ik niet HWquote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het vreemd dat ie weg was, dus ging ik dat vragen in het FA-topic. En toen ging ik in 'discussie' met 'die mod'. En even later was er ineens een nieuwe note
.
Als Bupatih hem nou nomineertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |