quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef _van_puffelen het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=395460/sc=30ddb2
Volgens mij is dat 'et!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:29 schreef allsystemshalt het volgende:
Start --> instellingen --> netwerkverbindingen, rechtsklikken en eigenschappen selecteren -->
Installeren, protocol --> Toevoegen IPX
![]()
quote:
Ik krijg dus niet eens de optie een server te starten. Damn wat irritant zeg.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:38 schreef dikkedorus het volgende:
Als je helemaal geen goed netwerk hebt, en je hebt XP, kan je het beste misschien gewoon even de netwerk wizard runnen op alle PC's.
Heb je SP2, dan moet je goed uitkijken, zodra je in-game een server start zal windows je eerst vragen of je het ok vind om de server open te zetten naar het netwerk. Dit moet je altijd met ja beantwoorden. Dit scherm wordt op de achtergrond opgestart, dus je moet even alt-tab naar windows om ok te klikken, en daarna weer terug naar je game.
Als ik een kwartje zou hebben voor elke keer dat ik dat vergat.... dan had ik nu 100 centen.
Zhenar's methode?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:54 schreef dikkedorus het volgende:
Vreemd, als je Zhenar's methode hebt gebruikt op alle PC's zou het moeten werken. Welke game probeer je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |