Jaloers op illegaal downloaden van games, waarom denken criminelen altijd dat ze zo geweldig zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:28 schreef Dementor het volgende:
Lol gepats nog wel, de jaloezie druipt er vanaf.
Maar goed
Nee mensen downloaden omdat ze ook willen spelen en geen zin hebben om een week te wachten waarbij ze kans lopen dood gegooid te worden met spoilers.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jaloers op illegaal downloaden van games, waarom denken criminelen altijd dat ze zo geweldig zijn
Volgens mij zijn jullie jaloers op mensen die de game daadwerkelijk kopen en gaan jullie daarom downloaden
Die kans kunnen ze goed ontlopen door gewoon niet op elke Oblivion site te kijken of er nieuws is.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee mensen downloaden omdat ze ook willen spelen en geen zin hebben om een week te wachten waarbij ze kans lopen dood gegooid te worden met spoilers.
Net zo min rechtvaardigd dit downloaden. Als je maanden kunt wachten, kunnen die 3 dagen er zeker nog wel vanaf.quote:For the record ik kan dat spel 100x kopen maar dan moet het wel te koop zijn!
Niks jaloers aan, downloaden kan iedere baby, en dat blijkt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:28 schreef Dementor het volgende:
Lol gepats nog wel, de jaloezie druipt er vanaf.
Maar goed
Warez vallen niet binnen de marges van de wetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:33 schreef _Flash_ het volgende:
Zucht. Hou toch eens op met dat gekots, please.
Kennelijk begrijp je niet dat er mensen zijn die *naast dat ze het spel kopen zodra dat mogelijk is* binnen de marges van de wet op zoek gaan naar de mogelijkheden die internet biedt om het al eerder te kunnen spelen. Ik ben gewoon razend nieuwsgierig naar dit spel.
Correcto mundo. Software downloaden is illegaal, films en muziek daarentegen nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Morthill het volgende:
Warez vallen niet binnen de marges van de wet![]()
Damn, snelle link, komt hier met 850 kb/s binnenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
On-Topic Morthill?
Filmpje (130 mb.)
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:20 schreef Morthill het volgende:
Warez gepats, dat soort reacties over Warez dienen gewoon verwijderd te worden
Klopt, maar ik wild enog even wat meer melden dan tvp....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:46 schreef Morthill het volgende:
@hierboven me: volgens mij hadden we het daar ook over
Damn, das ¤10 minder dan ik er voor betaald hebquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wild enog even wat meer melden dan tvp....
bij deze zeg ik dan ook maar er gelijk bij dat ik niet kan wachten tot 25 maart! Dan kotm ie bij mij pas binnen... (je moet er wel wat voor over hebben dan eh... CE voor 44,75...).
Ja ik ook, maar dat heb ik er ondertussen allang uit...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moest overigens wel eenmalig voor ¤ 10,- lid worden
http://www.skiq.nl
Alleen jammer dat ze alleen op woensdag versturen en het dan pas op vrijdag bij de plaatselijke Primera is...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dat heb ik er ondertussen allang uit...
Prima zaak verder!
Vrijdag lucky bastard.....bij mij pas zaterdagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Alleen jammer dat ze alleen op woensdag versturen en het dan pas op vrijdag bij de plaatselijke Primera is...
Hij krijgt de game pas volgende weekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vrijdag lucky bastard.....bij mij pas zaterdag
Play.com zeker?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:24 schreef _Flash_ het volgende:
£24.99 voor de CE PC DVD
Op Play.com is die 29.99 pond. Tenminste, daar staat ie nu op.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:24 schreef _Flash_ het volgende:
£24.99 voor de CE PC DVD
mja dat is ook ¤43,22quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Op Play.com is die 29.99 pond. Tenminste, daar staat ie nu op.
Ik ook maar ¤4 goedkoper hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja dat is ook ¤43,22
en moet je nog verzendkosten erbij doen?
Ik heb hem belachelijk duur, 62 euro, inclusief verzenden
Play.com is inclusief verzendkosten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja dat is ook ¤43,22
en moet je nog verzendkosten erbij doen?
Ik heb hem belachelijk duur, 62 euro, inclusief verzenden
Bij Amazon. Dus er komt nog 5 pond aan verzendkosten bij.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:24 schreef _Flash_ het volgende:
£24.99 voor de CE PC DVD
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:12 schreef Sjotime het volgende:
Tering dat filmpjeHeb er even snel doorheen geklikt....
OMG wat vetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
On-Topic Morthill?
Filmpje (130 mb.)
Je kon onlangs via een actie met FOK! gratis lid worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moest overigens wel eenmalig voor ¤ 10,- lid worden
http://www.skiq.nl
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:31 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je kon onlangs via een actie met FOK! gratis lid worden.
GTX ja, ik ben nog teveel van de oude stempel, waar het topmodel van een serie een Ultra wasquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die sterretjes achter de URL maakt de links dood. Verder bestaat een 7800 Ultra niet, ik denk dat je een 7800GTX bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:18 schreef =HellFire= het volgende:Da's geen spolier kwiebusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik houd het spannend.quote:
Ai ai ai. Logisch, doch betreurenswaardig. Misschien toch maar voor de PC versie gaan dan...quote:
Maakt het vast niet beter, denk zelfs ergerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ai ai ai. Logisch, doch betreurenswaardig. Misschien toch maar voor de PC versie gaan dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |