Waarschijnlijk teveelquote:Op maandag 20 maart 2006 19:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hem kopen voor de graphics en er vervolgens achter komen dat het helemaal geen toegankelijke game is.
Nou, niet echt boeiend. Maar volgens mij is het geluid ook echt goedquote:Op maandag 20 maart 2006 20:27 schreef Sjotime het volgende:
One day to go movie is uit !
http://xboxyde.com/news_2680_en.html
Oh ja, je moet ook nog de gates ofzo gaan verslaanquote:Op maandag 20 maart 2006 20:27 schreef Sjotime het volgende:
One day to go movie is uit !
http://xboxyde.com/news_2680_en.html
Zwaar kut dus...... zie geen reet en ik wordt er alleen maar wous van
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb bij Morrowind ook nooit het verhaal gevolgd.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, je moet ook nog de gates ofzo gaan verslaan
Dat bedoel ik er ook een beetje mee... als ik aan het spel denk.. denk aan een grote wereld met mooie locaties en leuke stadjes waar je allerlei shit kan uithalenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Ik heb bij Morrowind ook nooit het verhaal gevolgd.
Ik ga puur voor het betere inbreken en een beetje sight seeingquote:Op maandag 20 maart 2006 20:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er ook een beetje mee... als ik aan het spel denk.. denk aan een grote wereld met mooie locaties en leuke stadjes waar je allerlei shit kan uithalen
Dat verhaal doe ik er wel gewoon eens bij
Nforce? Ik ruik iets ranzigs.........quote:Op maandag 20 maart 2006 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
haha, nforce ligt plat
zelfde als toen met san andreas en half life 2
Ow krijg je voor het woord nforce ook al een ban?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nforce? Ik ruik iets ranzigs.........
Jaaaaaaaa ik oooooooook !!!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waaahhh!!! Ik word gek!!! IK WIL OBLIVION NU HEBBEN!!!
Allemaal 10-nen of 2-enquote:Op maandag 20 maart 2006 20:36 schreef -skippybal- het volgende:
En een paar userreviews van enkele gelukkigen op Gamespot.
EDIT: Wel poep die "reviews" voor het grootste deel![]()
Waaaaar??quote:
en dat de graphics goed zijnquote:
Bij Replay vestiging Nijmegen... 't is koopavond daar op donderdag.quote:
Brr die zaak ligt bij mij op 200 meter ofzo, maar ik vind het echt een baggertokoquote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bij Replay vestiging Nijmegen... 't is koopavond daar op donderdag.
Ja? Waarom dat?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Brr die zaak ligt bij mij op 200 meter ofzo, maar ik vind het echt een baggertoko
In Amersfoort idem. dus ik denk dat ik 't donderdagavond ook even ga proberen.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
't is koopavond daar op donderdag.
Ik heb niet genoeg geld voor een pre-order kunnen regelen, dus ga ook maar donderdag even langs E-Plaza, Dixons, Dynabyte en Next-level. Bij voorkeur een CE zien te vinden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
In Amersfoort idem. dus ik denk dat ik 't donderdagavond ook even ga proberen.
Ik denk dat je de meeste kans op succes hebt bij Next Level en E-Plaza en heel misschien Free Record Shop.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg geld voor een pre-order kunnen regelen, dus ga ook maar donderdag even langs E-Plaza, Dixons, Dynabyte en Next-level. Bij voorkeur een CE zien te vinden.
Welke test? Doe ik hem ook ffquote:
Was een hotlink van een andere site, zag niet dat 't die klote IS wasquote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie kikkert, host hem ff op tinypic.com ofzo
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:04 schreef Merkie het volgende:
This image removed due to high bandwidth usage. Heeft niks met copy/pasten te maken.
http://www.srtest.com/referrer/srtestquote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke test? Doe ik hem ook ff
Die testen slaan nergens op. Gebaseerd op minimum/recommended spec's. Als je een 6800 hebt gaat dat programma dus al helemaal jaloers doen.quote:
Jezus, dat ziet er dus echt totaal niet uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb 'm op xs gezet:
[afbeelding]
![]()
bij een 3d kaart van 500 euroquote:Op maandag 20 maart 2006 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezus, dat ziet er dus echt totaal niet uit.x heel veel. Waar zijn al die mooie rijk bebosde omgevingen uit eerder screenshots?
Dan is het misschien een goed idee om met wat toegankelijkere RPG's te beginnenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vergeef het me als ze al voorbij gekomen zijn. Nog een paar dagenM'n eerste RPG........ Wat ga ik sucken in dit spel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |