Te koop,
Een mazda 323 sedan uit 1985. APK is nog geldig tot 4 april 2006. Kleur is mintgroen. motor is een 1.3 met 55 pktjes. 0-100 in 11 seconden en een top van 170
Kilometerstand is 51780. Dit zijn echte kilometers. De auto is altijd van een oud echtpaar geweest, dat er niet veel mee heeft gereden.
Nadat de man was overleden heb ik de auto overgenomen en er ongeveer 8000 kilometer mee gereden.
Auto ziet er heel netjes uit, op een roestplek op de achterste dorpel en een losse strip.
Auto is altijd garageonderhouden geweest, boekjes aanwezig.
Er zijn wel een paar kleine puntjes die verholpen moeten worden, maar die door de knutselaar geen problemen op zullen leveren.
- Remblokjes moeten vervangen worden, ze zijn nog niet op maar je merkt wel dat ze toch wel een keer vervangen mogen worden.
- V-snaar mag er een nieuwe op, vooral als het koud is wil ie nog wel eens slippen.
- Er moet een keer naar de startmotor gekeken worden. Meestal start hij gewoon, maar soms wil hij eens niet starten. De startmotor werkt verder prima, alleen hij slingert de motor niet aan. Ik denk dat het een kwestie is van een relais. Maar goed, zelf ben ik dus niet technisch dus ga het ook niet proberen.
Vraagprijs 150 euro.
Zal straks even een eigen foto maken, hier alvast een internetfoto.
![]()
Bezichtigen kan in Uden.