Maar wel reageren? Rot op, joh...quote:
Hoe krijg je de prik erin?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef Conflict het volgende:
Net als koffiepoeder.
Je neemt dus wat poeder, je doet er koud water bij en dan heb je bier![]()
Ik moet het nog wel uitwerken.
IK WEET HET!!! Bierpads, voor in de Senseo!!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef Conflict het volgende:
Net als koffiepoeder.
oh! dat kon ik zo 1, 2, 3 niet uit je OP halenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is poeder om bier mee te brouwen.
Het bier van mijn poeder is al gebrouwen![]()
het moet niet gekker worden!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
IK WEET HET!!! Bierpads, voor in de Senseo!!
* SkaterSam vraagt patent aan
De alcohol zal ook een probleem zijn, maar het werd nog verder uitgewerkt, dus daar zal hij wel z'n trucjes voor hebben.quote:
Gelukkig is er nu duidelijkheidquote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
oh! dat kon ik zo 1, 2, 3 niet uit je OP halen
de alcohol zit al in het poeder, maar idd, dit is nog in een testfase.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:38 schreef Gitanki het volgende:
[..]
De alcohol zal ook een probleem zijn, maar het werd nog verder uitgewerkt, dus daar zal hij wel z'n trucjes voor hebben.
Magie!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is poeder om bier mee te brouwen.
Het bier van mijn poeder is al gebrouwen![]()
jij komt uit nijmegenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:34 schreef Conflict het volgende:
Bierpoeder.
In de woestijn, kerel nam Waterpoeder mee, was hij het water om het aan te maken vergetenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:41 schreef Jordy-B het volgende:
Gewoon bierpoeder... en dan hoef je alleen maar bier toe te voegen, en dan heb je bier...
's handig voor in de woestijn, enzo...
Shit... die kerel was echt suf, hee.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:32 schreef Gitanki het volgende:
[..]
In de woestijn, kerel nam Waterpoeder mee, was hij het water om het aan te maken vergeten![]()
Scheikunde homo ?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:46 schreef juiced het volgende:
Gaspoeder is misschien ook wel een tof idee. Dan kun je daar weer vloeibaar gas van maken.
Ik maak mijn koffie nochtans meestal met warm water...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:35 schreef Conflict het volgende:
Net als koffiepoeder.
warm bier...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef Alecks het volgende:
[..]
Ik maak mijn koffie nochtans meestal met warm water...
De Britheid!quote:
Is dat lekker? Bier van 90 graden?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Waar ging het bij hun fout?quote:After instant coffee, tea and soup comes instant beer. Launched last week by UK-based Miracle Beer Co., the instant beer powder is placed in a special plastic container, filled with water and left to ferment. Two weeks later, it turns into 10 pints of premium bitter. Miracle Beer powder is delivered straight to the home. The powder, which contains only malt, hops, yeast and a little sugar, took six years and $5.1 million to develop.
onniequote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef 9christensen het volgende:
dat is andere koek
Jij bent een schande voor het koude biertje...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
Maar dan moet het verwarmings element er wel uit.. Want ik denk dat warme bier niet echt geslaagd is..quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef SkaterSam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Conflict! Ik heb al een naam verzonnen.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |