Dat doen ze stiekemquote:Op maandag 20 maart 2006 18:39 schreef N.icka het volgende:
Dr vliegen nog geen zaden en pollen . dus geen hooikoorts
Die zijn er bijna het hele jaar door hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:39 schreef N.icka het volgende:
Dr vliegen nog geen zaden en pollen . dus geen hooikoorts
nou zegquote:Op maandag 20 maart 2006 18:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Die zijn er bijna het hele jaar door hoor.Alleen november/december heb je weinig kans dat je er last van hebt.
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nou zeg
ik druk op het print woord maar hij wil niet printen![]()
Nee, een ander een mietje noemen, dat is enkel voor de stoere binken weggelegd.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef N.icka het volgende:
Ach dat is te verwaarlozen in maart , dat is alleen voor mietjes
Dan kun je inderdaad maar beter een mietje zijnquote:
So? Een vrouw kan ook best een stoere bink zijn hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:55 schreef N.icka het volgende:
Ik ben niet eens een knulletje
Sinds dit weekend.. Maar ben elk jaar verkouden in de zomer ookquote:Op maandag 20 maart 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
gepoetst
TS, hoe lang heb je er al last van eigenlijk?
Dan zou ik echt langs de huisarts gaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:28 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Sinds dit weekend.. Maar ben elk jaar verkouden in de zomer ook
Ik weet niet OF ik het heb hoor ik dacht er alleen aanquote:Op maandag 20 maart 2006 18:56 schreef Troel het volgende:
[..]
So? Een vrouw kan ook best een stoere bink zijn hoor.
Net zoals dat je als je "jongens" zegt, ook de meisjes in het gezelschap bedoeld. Maar open er anders een topic over ofzo.
Maar even ontopic: Je zou naar de huisarts kunnen gaan om medicijnen voor hooikoorts te vragen (of naar de drogist of apotheek)
Ok.. Maar.. Kan ik niet gewoon verkouden zijn?? Er knippert geen bordje "hooikoorts" boven m'n hoofd of zoquote:Op maandag 20 maart 2006 19:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan zou ik echt langs de huisarts gaan.
Nee, dat zou wel handig zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ok.. Maar.. Kan ik niet gewoon verkouden zijn?? Er knippert geen bordje "hooikoorts" boven m'n hoofd of zo
misschien moet je t anders stellen je bent niet allergisch voor .....quote:Op maandag 20 maart 2006 19:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik weet niet OF ik het heb hoor ik dacht er alleen aan
Ik ben wel allergisch voor, katten, konijnen, hooi, stof, plantjes, zeep etc![]()
Niet waarquote:Op maandag 20 maart 2006 20:08 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Als Maryse niest dan weigert ze haar hand voor haar mond te doen. Resultaat: groene muren, eten, hoofden, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |