Jezelf voor het onderwerp interesseren. Leert een stuk effectiever en leukerquote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef stFz het volgende:
Op het moment zit ik weer eens in een dipje. Ik kan mezelf moeilijk motiveren om werk gedaan te krijgen, voornamelijk schoolwerk. Een goede motivatie boost kan ik wel gebruiken maar waar krijg ik die? Ik heb een aantal lange termijn doelen maar die werken op dit moment niet motiverend genoeg. Meestal raak ik snel gemotiveerd doordat ik succes verhalen hoor of lees en me realiseer dat ik nergens kom door lui te zijn. Ik denk dat ik een paar korte termijn doelen moet stellen. Mijn vraag aan jullie:
Hoe motiveren jullie jezelf om werk gedaan te krijgen?
"Kut, ik moet morgen nog een werkstuk inleveren!!"quote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef stFz het volgende:
Hoe motiveren jullie jezelf om werk gedaan te krijgen?
het heeft (hoe tragisch ook) wel iets... maar aangezien je maar een keer leeft toch een beetje te zonde van de tijd wat mij betreftquote:Op maandag 20 maart 2006 18:30 schreef Replacement_driver het volgende:
Zelfdestructie is het hoogste doel.
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Dan denk ik aan mn bijbaantje, en mn collega's die datzelfde werk al 30 jaar doen.
Motiveert wel.
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Dan denk ik aan mn bijbaantje, en mn collega's die datzelfde werk al 30 jaar doen.
Motiveert wel.
De enige motivatie die werktquote:Op maandag 20 maart 2006 18:28 schreef MOD het volgende:
"Kut, ik moet morgen nog een werkstuk inleveren!!"
Deed ik ook. Ik heb nu een baan (afgeronde HBO-opleiding + bijbehorende baan + bijbehorend salaris). Als ik dan zie dat mensen van het bedrijf waar ik 10 jaar geleden werkte (als bijbaan op zaterdag en in de vakantie's) datzelfde werk nu nog doen (ik kom er soms nog wel eens) en nog altijd over dezelfde dingen praten, dezelfde grapjes maken enzo, dan denk ik: ben blij dat ik heb doorgeleerd. Toen ik er 10 jaar geleden werkte vond ik het heel leuk en gezellig, maar wist toen wel al: dit wil ik niet tot mijn 65e doen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:33 schreef Ingridh007 het volgende:
Motiveert wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |