Sjakie is echt geweldigquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:52 schreef Bayswater het volgende:
Gisteren op het Kasteel werd Sjaak toegezongen met " Sjakie zet je helm op"![]()
quote:
inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:10 schreef Erasmusch het volgende:
Motor
Eerst zelf pronken met de nieuwe TT en vervolgens als er een fout in zit het snel op mij afschuiven.. jajaquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad
ik heb klakkeloos het idee van Robbie gekopieerd
De beslissende strafschop in de halve finale in Arnhem. Hulshoff schoot de laatste van de finale er in. En Boschker won de beker voor Twente.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:55 schreef Shadowke het volgende:
Hij won de beker voor FC Twente in 2001. De beslissende strafschop.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:14 schreef AminBen het volgende:
Zag hem vandaag weer bij een bouwmarkt in RijswijkHeb heb succes gewenst tegen Louis en zijn mannen [afbeelding]
Vandaar die helm.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:14 schreef AminBen het volgende:
Zag hem vandaag weer bij een bouwmarkt in Rijswijk![]()
Hij was te druk bezig met het kopen van spullen voor zijn nieuwe huis in Leidschenveenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Had hij nog een mooie one-liner voor je in petto?
Hij wilde gewoon naar zijn maatje toequote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef DeVinger het volgende:
Wat zou er trouwens waar zijn van het wegpesten van Obodai?
Natuurlijk, het is een zielig kut interview van hem deze week in de VI, maar ik geloof best dat jongens als Polak en Vlug (raspaupers) hem kunnen dissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |