Goede kickquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:14 schreef Guiduuuuw het volgende:
SJAAK POLAK IS EEN HELD!
Heubachquote:Op maandag 20 maart 2006 21:20 schreef Elvislives het volgende:
Iedereen die Heubach de grond in trapt is bij voorbaat al een held voor het leven, Sjaak dus al helemáál!
Voor mij is hij niet meer dan een debieltje.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:58 schreef DarkShine het volgende:
Geniale speler, lekker hard!
Dan schat je hem nog te hoog in denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:37 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Voor mij is hij niet meer dan een debieltje.
Hehehquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan schat je hem nog te hoog in denk ik.
Jij bent de debiel als je DE sjaak niet op zijn waarde kan schatte !quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:37 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Voor mij is hij niet meer dan een debieltje.
Meepraten is geen kunst.. Gaste als jij zijn te slap voor EL SJAKOquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan schat je hem nog te hoog in denk ik.
Ben jij nou maar blij met die Everton van je..quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:21 schreef Damzkieee het volgende:
Kutvoetballer die Polak, kan dr werkelijk waar niks van...Ordinaire schoppert...
Hij zat de afgelopen wedstrijd disciplinair op de tribune, zijn plek in de basis is hij sowieso kwijt, maar volgens mij zit hij wel weer op de bank zondag. Lijkt me genoeg disciplinaire straf. Sjaak is namelijk bij voorbaat al niet toerekeningsvatbaar voor z'n uitspraken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Sjakie mag nog harder aangepakt worden door Wiljan Vloet. Alleen gekken geven anderen de schuld als het eventjes niet loopt met de club.![]()
Al bakken die d'r ook niks van, dan mag hij Polak nog wel slecht vinden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:22 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Ben jij nou maar blij met die Everton van je..![]()
Om van die clown van een Pieckenhaage maar te zwijge Bohhhh
Polak is masterlijck .. Zij die dat niet inzien zijn voetbaldoofquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:34 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Al bakken die d'r ook niks van, dan mag hij Polak nog wel slecht vinden.
Als je Piecke slecht vindt ben je echt op je achterbakkes gevallen geloof ik. Dat was trouwens niet de discussie, cq de TT.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:58 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Polak is masterlijck .. Zij die dat niet inzien zijn voetbaldoof
Polak is nog altijd beter dan die pieke van jouquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je Piecke slecht vindt ben je echt op je achterbakkes gevallen geloof ik. Dat was trouwens niet de discussie, cq de TT.
Hey, Sjaak. Ik wist niet dat jij op FOK! zat...quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:06 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Polak is nog altijd beter dan die pieke van jou![]()
Ach.. nu ik op de tribune ben beland, heb nik meer tijd he;)quote:Op zondag 5 november 2006 00:18 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Hey, Sjaak. Ik wist niet dat jij op FOK! zat...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |