Bedanktquote:Op maandag 20 maart 2006 16:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik nomineer jouw TT voor TT van het jaar
Nou.. Dan was ik niet de gene die dat gedaan heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 16:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Je bent een vrouw en je hebt vast je e-mail adres ergens openbaar staan
In het Turksquote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef Thrilled het volgende:
Yo fatkid, where did you get my email from?
HIHIquote:Op maandag 20 maart 2006 16:26 schreef SolidasRock het volgende:
Persoonlijke gegevens
Voornaam: Fatima
Achternaam:
Geslacht: Vrouw
Misschien hierom?![]()
askim, ben sini begeniyorum ?????quote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef MaRySe het volgende:
Kan iemand dit vertalen:
Hey dikzak waar heb je mijn email van ?????
ALLAH AHKBAR!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef MaRySe het volgende:
Kan iemand dit vertalen:
Hey dikzak waar heb je mijn email van ?????
Chatlogs postenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:23 schreef MaRySe het volgende:
Er komt ook geen zinnig woord uit
TATLİ.. [(w)] ..MANKEN [(w)] ...SEVELERDE...$...AGLAR..$...BE..$..GÜLÜM..$........TATLİ..$..MANKEN....TATLİ..$.. COCUK...$.... says:
slm
Maryse says:
wie ben jij?
[(w)] TATLİ.. [(w)] ..MANKEN [(w)] ...SEVELERDE...$...AGLAR..$...BE..$..GÜLÜM..$........TATLİ..$..MANKEN....TATLİ..$.. COCUK...$.... says:
anlamadım
Maryse says:
waar heb je mn email van:{
[(w)] TATLİ.. [(w)] ..MANKEN [(w)] ...SEVELERDE...$...AGLAR..$...BE..$..GÜLÜM..$........TATLİ..$..MANKEN....TATLİ..$.. COCUK...$.... says:
ya turkcekonus
Maryse says:
ik snap er geen ene kankermoer van
Maryse says:
ya lutfen turkce konusurmusun
[(w)] TATLİ.. [(w)] ..MANKEN [(w)] ...SEVELERDE...$...AGLAR..$...BE..$..GÜLÜM..$........TATLİ..$..MANKEN....TATLİ..$.. COCUK...$.... size MSN Messenger'ın en son sürümünü gerektiren bir göz kırpma gönderdi. En son MSN Messenger sürümünü karşıdan yüklemek için http://g.msn.com/5meen_us/122 adresine gidin.
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:28 schreef Cosworth het volgende:
Omdat ze je in je aarsch willen buffelen! [14.gif]
senisivijorum is toch ik hou van jequote:Op maandag 20 maart 2006 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
askim, ben sini begeniyorum ?????
Ik was niet wegquote:Op maandag 20 maart 2006 16:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Chatlogs posten
Welkom terug trouwens![]()
Ik zou het niet tegen hem zeggenquote:
askim, ben sini begeniyorum ?????quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik zou het niet tegen hem zeggen
Wat er staat weet ik niet, maar het woord email komt er in ieder geval niet in voor.
Hoe zeg je.. Nee ik ben geen turkquote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef HuHu het volgende:
slm = hoi
anlamadım = ??
ya turkcekonus = ben je Turkse ?
ya lutfen turkce konusurmusun = jij ?praten? turks ???
en dat laatste is een melding of je MSN 7.5 wil installeren.
Doos! sanki komiksin=denk je grappig te zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 16:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat staat er
Oja.. Allah Akbar of zo..Ja die snap ik nog wel
Nou, je ademt in en dan door het vibreren van je stembanden en het bewegend van je mond op een bepaalde manier kun je er letters uit laten komen. En dan laat je die letters er in deze volorde uitkomen: Nee ik ben geen turk.quote:
pwned!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef MaRySe het volgende:
Als ze nou gewoon integreren maar zelfs dat doen ze niet,
beetje Turks lullen tegen mij ook
Ik wist niet precies wat mijnspace is/wasquote:
O god!! Nee!!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik voeg SR ff toe kan ie me helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |