daar zijn stekkertjes voor tekopenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:30 schreef Cosworth het volgende:
Startbod 100 euro.En ja, ik weet dat er 125 staat...
Voor dat geld kom ik 'm eventueel wél vanavond of morgen nog halen.
Edit: mits ie op een normale (zo'n blauwe)monitoraansluiting past (ik ken die benamingen van die stekkers niet, vandaar dat ik het even noem...:) )
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef midje het volgende:
[..]
daar zijn stekkertjes voor tekopen
vga naar dvi
genoteerd voor nuquote:
nee want dan zijn de stekkers de verkeerde kant op ( vga-kabel heeft pinnetjes en de ingang op je kaart gaatjes)quote:Op maandag 20 maart 2006 15:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo-een?
Werkt zo'n ding 2 kanten op? Dit is officieel een DVI-to-VGA converter volgens de verkoper ervan, maar ik neem aan dat dat gewoon zal werken, of niet??
Aha, goed punt. Thanks.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
nee want dan zijn de stekkers de verkeerde kant op ( vga-kabel heeft pinnetjes en de ingang op je kaart gaatjes)
morgen om 14:39quote:Op maandag 20 maart 2006 16:12 schreef Cosworth het volgende:
Wanneer gaat ie weg? Bepaalde datum, bepaald bedrag of gewoon als je zin hebt?
Bon zal ik thuis moeten zoeken...als ik 'm gevonden heb zet ik de aanschafdatum hierbij.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Je link is een artikel uit januari 2004
Is dat ook je aanschaf datum? Heb je nog een bon?
\o/quote:Op maandag 20 maart 2006 16:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TT gejepajeejd
Al verkocht? Zo niet: laatste bod van 135, als ik hem vanavond mag ophalen.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef enlightenedwizza het volgende:
uuuh...nee, zolang de topique een beetje loopt laat ik 'm lopen
14:39quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:19 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Al verkocht? Zo niet: laatste bod van 135, als ik hem vanavond mag ophalen.
quote:Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef enlightenedwizza het volgende:
na een druk weekend kan ik 'm weer es bekijken
zo te zien staat het bod van Cosworth aan top
ik laat 'm nog een dag of 2 lopen en dan zullen we zien
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:25 schreef DeNiSzLee het volgende:
Hey ik woon in Lelystad. Wil hem morgen komen halen voor 145 euro.
ts kon die 145 niet pakken want heeft vrijdag+zaterdag+zondag geen Fok! gezienquote:Op maandag 27 maart 2006 10:17 schreef MrDrako het volgende:
ts je had die 145 moeten pakken, mensen gaan afhaken als je te hebberig word..
Hij heeft al een bod van 135 (incl halen) en 145 (incl halen), dus ik denk dat je weinig succes zult hebben…quote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Plots het volgende:
145 geboden. Als je hem in Zaandam kan brengen
Aangezien vandaag de laatste dag is...is goed, als er geen andere boden komen.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Plots het volgende:
145 geboden. Als je hem in Zaandam kan brengen
Deal. Ik heb een bericht gestuurd naar het e-mail adres die in uw profiel staat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:26 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Aangezien vandaag de laatste dag is...is goed, als er geen andere boden komen.
Hey ik woon in Lelystad. Wil hem morgen komen halen voor 145 euroquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:13 schreef OguzHan het volgende:
Huh, waar slaat dit op enlightenedwizza? Iemand biedt 145 euro en wil hem op komen halen en jij wilt het brengen voor 145 euro in Zaandam?
Dit is echt krom!!
Ik ben er geregeld in de buurt, dat is niet zo'n probleemquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef DeNiSzLee het volgende:
is het wel waard om voor 10 euro helemaal naar zaandam te gaan![]()
![]()
Dat je dat ding uberhaupt nog verkoopt zeg.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:39 schreef enlightenedwizza het volgende:
de winnaar krijgt vanavond bericht (het is net een lotto)
vreemd, ik zie geen reden om 't niet te doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:58 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dat je dat ding uberhaupt nog verkoopt zeg.Je kunt natuurlijk ook gewoon een keer een knoop doorhakken.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |