daar zijn stekkertjes voor tekopenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:30 schreef Cosworth het volgende:
Startbod 100 euro.En ja, ik weet dat er 125 staat...
Voor dat geld kom ik 'm eventueel wél vanavond of morgen nog halen.
Edit: mits ie op een normale (zo'n blauwe)monitoraansluiting past (ik ken die benamingen van die stekkers niet, vandaar dat ik het even noem...:) )
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef midje het volgende:
[..]
daar zijn stekkertjes voor tekopen
vga naar dvi
genoteerd voor nuquote:
nee want dan zijn de stekkers de verkeerde kant op ( vga-kabel heeft pinnetjes en de ingang op je kaart gaatjes)quote:Op maandag 20 maart 2006 15:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo-een?
Werkt zo'n ding 2 kanten op? Dit is officieel een DVI-to-VGA converter volgens de verkoper ervan, maar ik neem aan dat dat gewoon zal werken, of niet??
Aha, goed punt. Thanks.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
nee want dan zijn de stekkers de verkeerde kant op ( vga-kabel heeft pinnetjes en de ingang op je kaart gaatjes)
morgen om 14:39quote:Op maandag 20 maart 2006 16:12 schreef Cosworth het volgende:
Wanneer gaat ie weg? Bepaalde datum, bepaald bedrag of gewoon als je zin hebt?
Bon zal ik thuis moeten zoeken...als ik 'm gevonden heb zet ik de aanschafdatum hierbij.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Je link is een artikel uit januari 2004
Is dat ook je aanschaf datum? Heb je nog een bon?
\o/quote:Op maandag 20 maart 2006 16:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TT gejepajeejd
Al verkocht? Zo niet: laatste bod van 135, als ik hem vanavond mag ophalen.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef enlightenedwizza het volgende:
uuuh...nee, zolang de topique een beetje loopt laat ik 'm lopen
14:39quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:19 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Al verkocht? Zo niet: laatste bod van 135, als ik hem vanavond mag ophalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |