Ik vroeg me alleen af of mensen er ervaring mee hadden, ik heb zelf namelijk voor de rest met UPC niet veel te maken gehad..quote:Op maandag 20 maart 2006 15:15 schreef Misanthropist het volgende:
als je van amerikaanse sporten houdt zoals ijshockey, baseball, american football, etc. lijkt het me wel... kan je zelf toch ook bedenken?
¤4...da's 3 pilsjes minder in de maandquote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef Luuksor het volgende:
4 als je NASN wilMaar ik ben écht een schraperige student dús die 4 euro is wel degelijk relevant! Hoewel et me meer om de klantenservice van UPC gaat..
Meen je dat nu? Ik heb zelf Digitale TV van Essent, en daar is NASN nog niet. Maar op de site van NASN claimen ze dat ze iets van 70 wedstrijden live hebben?!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef ForzaRob het volgende:
NASn Europe heeft 0,0 NBA.
Wel heel veel NFL en MLB.
Laatste dagen alleen maar world classics baseball voor landenteams.
Voor nba kun je beter sport & film 1 nemen die zenden 2x per week live een nba wedstrijd uit.
Ik heb NASN eigenlijk alleen voor MLB en soms kijk ik NHL maar de blackhawks zijn weer kut dit seizoen dus echt volgen doe ik t niet meer.
alleen nasn uk&ireland zend nba uit. NASN europe zend alleen college basketball uit. Wel klote want ik d8t dat ze gewoon nba ook uitzonden, maar helemaal niks dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Meen je dat nu? Ik heb zelf Digitale TV van Essent, en daar is NASN nog niet. Maar op de site van NASN claimen ze dat ze iets van 70 wedstrijden live hebben?!
Wacht maar tot je HDTV krijgt.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:27 schreef Misanthropist het volgende:
ik heb nu ook digitale tv van upc: zelfde als TS, maar dan met Hd-recorder. wat een pracht is dat laatste zeg!
kwestie van tijdquote:Op woensdag 26 september 2007 14:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je HDTV krijgt.Dan zul je helemaal tevreden zijn.
NASN heeft ook zeker 4x per week live MLB en overdag herhalingen. Ook NHL hebben ze vrijwel dagelijks een wedstrijd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:08 schreef editor2 het volgende:
NASN is alleen echt interessant als je van NFL Football e.d. houdt. De Superbowl is daar altijd live dus dan zit je goed. T.a.v andere sporten moet je rekening houden dat het vaak "live-delay" is of zelfs een herhaling van een eerder gezonden wedstrijd. Is het nou zoveel beter dan bijvoorbeeld Sky Premiere of EU Sport? Eerlijkheidshalve is alleen Sky Premiere echt de moeite waard aangezien daar echt alles komt van Amerikaanse Sporten. Van NBA tot MLB tot NFL, tot college-games tot ESPN wedstrijden. EU Sport is veelal Europese wedstrijden en de Amerikaanse zijn op 1 hand te tellen als je tenminste de tennis-wedstrijden als voornaamste attractie wilt meetellen.
quote:Op zondag 4 november 2007 15:47 schreef popolon het volgende:
PTI is inderdaad een grappig programma.
[ afbeelding ]
In PTI wel, maar bij MNF zuigt ie grote tijd...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:39 schreef popolon het volgende:
Ik zit net het uitzendingsschema te bekijken en het ziet er goed uit hoor.
En Kornheiser is juist leuk in PTI Guard.
OK, das dan een uitzondering. Wedstrijden rond 12:00/14:00 Amerikaanse tijd zul je niet vaak tegenkomen uiteraard. Hoef ik jou trouwens niet uit te leggen, maar is meer voor de overige postersquote:Op zondag 10 februari 2008 00:21 schreef popolon het volgende:
Red Wings - Maple Leafs waren er net op, live. Prima tijd voor Nederland.
En college bball.Kan me voorstellen dat mensen denken 'dat is toch niks aan?'
Think again en kijk gewoon.
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
OK, das dan een uitzondering. Wedstrijden rond 12:00/14:00 Amerikaanse tijd zul je niet vaak tegenkomen uiteraard. Hoef ik jou trouwens niet uit te leggen, maar is meer voor de overige posters. Maar idd wel heerlijk, zo`n wedstrijd op een voor ons normaal tijdstip
.
College Bball? Hmm nooit gekeken. Zal het eens doen.
Waar woon jij trouwens? Of heb ik dat al eens gevraagd?
Vanavond dus niet. Dat kut arena football (quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:14 schreef popolon het volgende:
Vanavond om 00.00:
00:00 Unbreakable Baseball Feats - MLB
Some of the greatest achievements and players in Major League Baseball history are honoured in this hour special.
Een prachtprogramma, must see voor baseball liefhebbers.
3 aug begint het weer (ook op NASN)quote:Op zondag 13 juli 2008 01:40 schreef popolon het volgende:
Zenden ze ook NFLuit?
Kan niet wachten. Een van de beste tv sporten, zo niet de beste.
Ja Guard, jouw echte sportseizoen begint bijna weer.quote:
Mwoa ik begin MLB ook steeds meer te waarderen (en das een lekker lang seizoen), maar ik kijk inderdaad weer uit naar de weekenden vanaf eind augustus (start collegefootbal)l en begin september (regular season NFL).quote:Op zondag 13 juli 2008 01:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja Guard, jouw echte sportseizoen begint bijna weer.
nee niet alle wedstrijden, live doen ze 3 westrijden op zondag, en de monday night game en dan misschien nog 1 a 2 delayed per week. Wanneer de thursday night games komen (in november) zullen ze die ook wel live doen, dus max ongeveer de helft van de games zul je kunnen zien op NASN.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:51 schreef rgras het volgende:
Hoeveel wedstrijden worden er per week uitgezonden van de NFL.. alle 16? En zijn de reclames nog steeds zo irritant frequent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |