Ik vroeg me alleen af of mensen er ervaring mee hadden, ik heb zelf namelijk voor de rest met UPC niet veel te maken gehad..quote:Op maandag 20 maart 2006 15:15 schreef Misanthropist het volgende:
als je van amerikaanse sporten houdt zoals ijshockey, baseball, american football, etc. lijkt het me wel... kan je zelf toch ook bedenken?
¤4...da's 3 pilsjes minder in de maandquote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef Luuksor het volgende:
4 als je NASN wilMaar ik ben écht een schraperige student dús die 4 euro is wel degelijk relevant! Hoewel et me meer om de klantenservice van UPC gaat..
Meen je dat nu? Ik heb zelf Digitale TV van Essent, en daar is NASN nog niet. Maar op de site van NASN claimen ze dat ze iets van 70 wedstrijden live hebben?!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef ForzaRob het volgende:
NASn Europe heeft 0,0 NBA.
Wel heel veel NFL en MLB.
Laatste dagen alleen maar world classics baseball voor landenteams.
Voor nba kun je beter sport & film 1 nemen die zenden 2x per week live een nba wedstrijd uit.
Ik heb NASN eigenlijk alleen voor MLB en soms kijk ik NHL maar de blackhawks zijn weer kut dit seizoen dus echt volgen doe ik t niet meer.
alleen nasn uk&ireland zend nba uit. NASN europe zend alleen college basketball uit. Wel klote want ik d8t dat ze gewoon nba ook uitzonden, maar helemaal niks dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Meen je dat nu? Ik heb zelf Digitale TV van Essent, en daar is NASN nog niet. Maar op de site van NASN claimen ze dat ze iets van 70 wedstrijden live hebben?!
Wacht maar tot je HDTV krijgt.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:27 schreef Misanthropist het volgende:
ik heb nu ook digitale tv van upc: zelfde als TS, maar dan met Hd-recorder. wat een pracht is dat laatste zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |