Hij heeft niks te willen inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef Litso het volgende:
We zijn het er over eens. TrenTs komt.
http://last.fm/user/rens-/quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef Litso het volgende:
We zijn het er over eens. TrenTs komt.
Heb je trouwens nog naar Lard geluisterd?
quote:
Bier?quote:
Het is bijna industrial punk zeg!quote:
En niet zo'n beetje ookquote:
Neucken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:40 schreef Stofje het volgende:
De enige die ik gemeet heb is pussydeluxe. Dat beviel op zich wel.![]()
They're Coming To Take Me Away!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef Litso het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook
Drug Raid @ Four AM is ook een aanrader.
Pas je sig ff aan, we zijn al bij deel 4.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb niemand ontmoet dus ik kan me in dat restaurant nog altijd voordoen als gewone klant!![]()
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb niemand ontmoet dus ik kan me in dat restaurant nog altijd voordoen als gewone klant!![]()
Excuus!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pas je sig ff aan, we zijn al bij deel 4.![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken![]()
gelukkig heb ik geen foto's in mijn fobo![]()
Ik heb je foto's opgeslagenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
Shit daar gaat mijn plan!
Yvonne en boebiedoe weten hoe ik eruit zie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Met die krullen kan je altijd zeggen dat je Alexxxxx bent!![]()
Verhalen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe je dan zelf, maar fokkers zijn veel, raar, maf, gestoord, vreemd, maar eng? Nog niet echt een enge fokker meegemaakt eigenlijk.
Ik wilde een dresscode voorstellen. Iedereen in het wit of zoquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef Litso het volgende:
En ik doe mijn t-shirt met beertje aan.
Zodat onze bleke nerdhuidjes niet zo afsteken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik wilde een dresscode voorstellen. Iedereen in het wit of zo![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Zodat onze bleke nerdhuidjes niet zo afsteken?
of allemaal een t-shirt aan met je eigen usericon eropquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef Litso het volgende:
En ik doe mijn t-shirt met beertje aan.
Bewegendquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
of allemaal een t-shirt aan met je eigen usericon erop
Puick idee eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
of allemaal een t-shirt aan met je eigen usericon erop
Ik zou zeggen, zoek eens op oude meeting topicsquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Verhalen?![]()
Ik wil weten wat me te wachten staat![]()
Kom jij nou wel, of nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:35 schreef NJ het volgende:
Mag ik mijn deleteknopjes meenemen?
Gezelligquote:
Nee zeg, het wordt een liefdevolle meetquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef Biogarde het volgende:
NJ: "hoi, ik ben NJ"..
Menigte:![]()
![]()
!!!
NJ: "Doei"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |