je ging ze uit nieuwsgierigheid kopen, maar je raakt wel helemaal over de zeik dat ze het nog niet hebben. jij bent echt vreemdquote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef sweaty het volgende:
Ze waren nog niet binnengekomen!!!!, maak er dan ook geen reclame voor!!!
je had het niet eens nodig. het was puur uit nieuwsgierigheid. lekker boeie, ik zou me daar niet druk over maken. maar goed dat ik ben en jij bent jijquote:Op maandag 20 maart 2006 13:46 schreef sweaty het volgende:
Wat is daar nou weer vreemd aan. Je ziet een reclame op tv, ze noemen enkele supermarkten waar ze per direct te koop zijn, je gaat naar die supermarkten en ze hebben ze niet. Wat is daar nou weer vreemd aan.
Dus iedereen die het anders ziet dan jij is vreemd??quote:Op maandag 20 maart 2006 13:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je had het niet eens nodig. het was puur uit nieuwsgierigheid. lekker boeie, ik zou me daar niet druk over maken. maar goed dat ik ben en jij bent jij![]()
Ik ook en ik vind 'die ene' (ben ff vergeten welkequote:
nee ik vind alleen hem vreemd en jij ook een beetjequote:Op maandag 20 maart 2006 13:53 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dus iedereen die het anders ziet dan jij is vreemd??
Moet je het senseo apparaat eerst doorspoelen voordat je een kop thee zet?quote:
Je bent gewoon een kneus manquote:Op maandag 20 maart 2006 13:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee ik vind alleen hem vreemd en jij ook een beetje![]()
er zit een speciaal bakje bij, zodat je thee niet naar koffie smaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Moet je het senseo apparaat eerst doorspoelen voordat je een kop thee zet?
Stel ik zet een kop koffie, dan blijft er in het reservoirtje wat onder de pad-houder zit altijd wel wat koffie zitten. Als ik direct daarna thee wil zetten, moet die koffieresten toch eerst weg?
Alleen pad houder toch? Of ook het hele reservoir wat eronder zit?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er zit een speciaal bakje bij, zodat je thee niet naar koffie smaakt
Je moet eerst één "waterkopje" zetten en dan zit er ook nog een aparte "tuut" op de T-pad, zodat de "thee" niet door het koffiedoorloopgevalletje gaat.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Moet je het senseo apparaat eerst doorspoelen voordat je een kop thee zet?
Stel ik zet een kop koffie, dan blijft er in het reservoirtje wat onder de pad-houder zit altijd wel wat koffie zitten. Als ik direct daarna thee wil zetten, moet die koffieresten toch eerst weg?
heb geen flauw idee. ze zeggen dat je het niet proeft dus ik ga er vanuit dat het wel goed isquote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Alleen pad houder toch? Of ook het hele reservoir wat eronder zit?
Ah, okay. De thee loopt uit het t-pad houder.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet eerst één "waterkopje" zetten en dan zit er ook nog een aparte "tuut" op de T-pad, zodat de "thee" niet door het koffiedoorloopgevalletje gaat.
En ik blijf het onzin vinden.
Zoiets jaquote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ah, okay. De thee loopt uit het t-pad houder.
O dat doe ik nooit hoor, zo'n waterkopje zettenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je moet eerst één "waterkopje" zetten en dan zit er ook nog een aparte "tuut" op de T-pad, zodat de "thee" niet door het koffiedoorloopgevalletje gaat.
Gut. Handig zeg!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien wel, maar jij hebt nu meerdere apparaten voor koffie en thee. Is uitstekend, daar niet van, maar ik kan me voorstellen dat 1 apparaat voor 2 verschillende dranken een verkoopargument kan zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een Senseo voor de snelle bak als ik haast heb en een gewoon koffiezetapparaat voor normaal gebruik.
Thee zet ik met een waterkoker en een theezakje en die gaat vervolgens op een rechaud in een mooie theepot.
T-Pads..regelrechte waanzin. Nederland koopt en Philips en Pickwick lachen zich kapot.
En zo is hetquote:Op maandag 20 maart 2006 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
T-Pads..regelrechte waanzin. Nederland koopt en Philips en Pickwick lachen zich kapot.
Oh, ik snap het marketingtechnisch ook wel, maar ik weiger te geloven dat de thee uit zo'n Senseo enigszins fatsoenlijk is. Thee maak je met kokend water, niet met bijna kokend water. Dan krijg je het equivalent van automaten-thee. Maar, als duizenden Nederlanders daar genoegen mee nemen, en er ook nog eens flink voor willen betalen, (prijs 1 kop gewone thee / senseo thee) primaquote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Misschien wel, maar jij hebt nu meerdere apparaten voor koffie en thee. Is uitstekend, daar niet van, maar ik kan me voorstellen dat 1 apparaat voor 2 verschillende dranken een verkoopargument kan zijn.
U heeft een loden slokdarm?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het is super makkelijk om even snel kopje thee te maken voordat ik me trein moet halen 's ochtends
Nogmaals, er komt geen kokend water uit dat ding. Die thee moet ongeveer zo warm zijn als lauwe appelsapquote:
Weet je wat de temperatuur van het water is wat uit de senseo komt?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nogmaals, er komt geen kokend water uit dat ding. Die thee moet ongeveer zo warm zijn als lauwe appelsap.
http://www.siepels.nl/thee.htmlquote:Afhankelijk van de soort en kwaliteit van de thee ligt de temperatuur van het water tussen de 60 en 95 graden Celsius. Voor het opschenken een kleine hoeveelheid koud water in de pot schenken, zodat de groene thee op de juiste temperatuur wordt gezet
Ik meende iets van 70 a 80 graden. Correct me if I'm wrong!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Weet je wat de temperatuur van het water is wat uit de senseo komt?
Neuh, jouw quote gaat over groene thee.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef natte-flamoes het volgende:
Dus ik denk dat je nu wel uitgeluld bent.
Lees nog maar eens goed, het gaat over thee zetten in het algemeen.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neuh, jouw quote gaat over groene thee.
Maar nogmaals, als mensen dit wel willen kopen, mijn zegen hebben ze, maar ik doe er niet aan mee
Ga ik doenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Lees nog maar eens goed, het gaat over thee zetten in het algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |