leuk toch juist, al die plonsjes?!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
babette, jij bent ook irritant, maar van jou kan ik het (nog wel) hebben.![]()
Ja kut, je zag idd iedereen met die 3VO avatarquote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Originaliteit is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd.
Die ook nog eens hartstikke snel kan editen.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Sprak de echte, originele Bupatih.
Ach, jij leek toch al op Dizer.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:08 schreef PeRi het volgende:
Zeur toch niet zo.
Nou, help mij dan maar eens met een nieuwe avatar.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Zei hij PI-loosquote:Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef Bupatih het volgende:
Jongens...Deze grap ís al een keer gemaakt.
Kom toch eens met iets originelers.
Nee, het is heeft niks met mn blaas te maken. Of met iets lichamelijks whatsoever.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh iets wat líjkt op blaasontstekking?!!?
Je mot met je fikkuh van de TT afblijfuh!quote:Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zei hij PI-loos.
Ik had verdomme net die TT aangepast!
hm je bent lekker psychosomatisch bezig dus.....quote:Op maandag 20 maart 2006 19:11 schreef MissBliss het volgende:
Nee, het is heeft niks met mn blaas te maken. Of met iets lichamelijks whatsoever.
Wel trouwens ook een middeltje gehad tegen mn bronchitis die dus weer chronisch is
Ik wou dat het kon.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mot met je fikkuh van de TT afblijfuh!
Gebruik ik ergo zo goedquote:Op maandag 20 maart 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou dat het kon..
ergo: ik wil op zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |