Nee, was stuntje voor het COC..quote:

Luqas ik weet nog steeds niet waarom je er niet was op de meetquote:

sorry, ik laat mijn cam wel uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:56 schreef LuQas het volgende:
Zit ik op de uva, komen er alllemaal blote mannen in beeld.

Ik had een team van overirritante heterojochies met pushende vaders...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier die wel voetbalt....

Maar voor 2 ballen dan weer niet he....muwhahahahhahabulderbulderhahahagrapgrapgraptjongejonge.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben bang voor de bal

ik was keeper...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben bang voor de bal

Ik ben niet zo dol op voetballen, misschien heeft het ermee te maken dat ik altijd keeper was en op mn kop kreeg als ik niet alles wist tegen te houdenquote:

Nee hoor, ik zit ook nog steeds op voetbal!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
volgens mij ben ik de enige hier die wel voetbalt....

quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit ook nog steeds op voetbal!

Haha, het was als grapje bedoelt mop. N atuurlijk zit ik niet op voetbal.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
pasterop, je word steeds meer mijn ideale man op het witte paard.

ik trap er weer met beide ogen inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha, het was als grapje bedoelt mop. N atuurlijk zit ik niet op voetbal.
Ik zwem.

Is er plaats voor 3?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:02 schreef Cairon het volgende:
Jerruh!
Contain yourself!
Zulk frivool gedrag in het openbaar! Wat zullen de buren wel niet zeggen!?

Zwemmen als recreatie: saaie bermuda'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:54 schreef LuQas het volgende:
[..]
Haha, het was als grapje bedoelt mop. N atuurlijk zit ik niet op voetbal.
Ik zwem.

Solo (althans, nog wel, wellicht moet ik 'ns in het ronde gaan kijken of er een koor is waarbij ik kan zingen wat ik wil zingen)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Recreatie of clubverband(Geen idee wat ik hiermee bedoel
)

Tenor, bas, sopraan, ik heb geen idee wat al die termen betekenenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Solo (althans, nog wel, wellicht moet ik 'ns in het ronde gaan kijken of er een koor is waarbij ik kan zingen wat ik wil zingen)
'k heb twee octaven bereik, maar ik kan ook counter tenor (hoewel ik dat nooit echt geoefend heb).

Jargon, BB, Jargonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tenor, bas, sopraan, ik heb geen idee wat al die termen betekenen![]()

Ik voelde al wat tintelen beneden, nu weet ik waaromquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jargon, BB, Jargon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |