Ik weet niet of het door de smog komt (achterhoek) maar bij mij ook zweten man daar zal het wel aanliggen teringquote:Op maandag 3 juli 2006 18:55 schreef ChristianeV het volgende:
En heeft iemand gemerkt dat er op dit soort hete, windstille dagen met smog ineens veel meer puistjes ontstaan? Ik had al maandenlang nergens last van, en de afgelopen dagen heeft er plotseling een explosie aan puistjes plaatsgevonden op mijn gezicht. En dan echt van die harde, hardnekkige. Klote-smog.
Ja ik vind hem te vettig. Het legt zo'n vies laagje op mijn gezicht. Ik ben terug geweest naar de apotheek en heb mijn geld terug gekregenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef flutterbye het volgende:
Bij zweten komt alle troep naar je huid, dus dat zal misschien in eerste instantie leiden tot meer puistjes. Maar uiteindelijk is het alleen maar goed omdat dan alle troep eruit is.
@ babydoll, lijkt me idd dat je of allergisch bent voor normaderm, of dat je een erg gevoelige huid hebt. Vind jij die teatree oil dag/nachtcréme vettig? Ik vond het altijd wel meevallen, gebruikte hem ook gewoon overdag.
Euh, ff een correctie:quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef flutterbye het volgende:
Bij zweten komt alle troep naar je huid, dus dat zal misschien in eerste instantie leiden tot meer puistjes. Maar uiteindelijk is het alleen maar goed omdat dan alle troep eruit is.
Ik blijf het een vage redenering vinden, dus je moet gewoon net zolang zweten totdat alle afval eruit is? Welk afval? Waar bestaat deze afval uit? En mocht het idd afval zijn, hoelang duurt het dan voordat dit er helemaal uit is? En wie zegt dat deze afval voortijdig niet weer wordt aangevuld in je lichaam, dan zou het dus dweilen met de kraan open zijn? Verstopt deze afval de porien?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef flutterbye het volgende:
Hmm, ze zeggen toch altijd dat er afvalstoffen worden afgevoerd door zweet? Ik zei toch ook niks over talg of dat het in de huid met elkaar in contact komt.
Dus die gezichtsauna (stoom-apparaat) die ik speciaal gekocht heb om mijn huid grondig te reinigen (porien schoon te krijgen, puistjes te laten verdwijnen!!!!) heeft geen enkel nut?!??!!?!?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Een sauna is zodoende helemaal niet zuiverend voor je talgporien.
![]()
Niet in die zin dat je het vuil eruit zweet. Een sauna zet de talgporien wel open, zodat je mee-eters en puistjes makkerlijker kan uitknijpen, of dat je gezichtsscrub wat effectiever werkt. Maar als je alleen puur zou stomen en verder niks, dan schiet je er niks mee op.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:16 schreef ChristianeV het volgende:
[..]
Dus die gezichtsauna (stoom-apparaat) die ik speciaal gekocht heb om mijn huid grondig te reinigen (porien schoon te krijgen, puistjes te laten verdwijnen!!!!) heeft geen enkel nut?!??!!?!?
Gewoon bij de drogist? (DA, Kruidvat, Trekpleister)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
De volgende 3 producten kopen voor een bijna onverslaanbare combinatie tegen hardnekkige acne:
- Paula's Choice 2% Beta Hydroxy Acid Liquid.
- Avene Diacneal 6% Glycolzuur en 0,1% Retinaldehyde.
- Benzoylperoxide 2,5% (of 5%).
Alle 3 zijn verkrijgbaar in Nederland zonder recept.
Nope:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:24 schreef XiChico het volgende:
[..]
Gewoon bij de drogist? (DA, Kruidvat, Trekpleister)
Overigens moet je dit natuurlijk niet zomaar klakkeloos op je gezicht smeren, opbouwen is zeer verstandig.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:52 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nope:
Avene Diacnéal kan je bij sommige apotheken kopen:
( http://www.apotheeknootdorp.nl/page.php?root=23&merk=1 )
Paula's Choice 2% Beta Hydroxy Acid Liquid kan je alleen online kopen:
( http://manager.paulaschoice-eu.com/shop/default.asp?act=category&showcat=48 )
Benzoylperoxide kan je bij elke apotheek kopen.
Dat is andere Proactive. In de VS zit er Benzoyl Peroxide (BP) in, in West Europa (iig Nederland) mag BP niet buiten de apotheek verkocht worden. Dus zit in Proactive in Nederland gewoon salicyl zuur (wat ook in Clearasil, Garnier Pure, etc, alhoewel deze waarschijnlijk slechter geformuleerd zijn).quote:Op woensdag 12 april 2006 20:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De Kijkshop verkoopt dat spul gewoon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |