nou succes met wachten!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef stribe het volgende:
ja we zouden dus vandaag om 5u vertrekken vanaf Schiphol naar Miami voor springbreak met Marin Air, nu blijkt dus dat wel 5u vertraging hebben, KUTZOOI![]()
dat is niet waarquote:Op maandag 20 maart 2006 13:44 schreef Freeflyer het volgende:
dat is standaard met martinair. je hebt altijd vertraging.
dan had je die ene keer gelukquote:Op maandag 20 maart 2006 13:50 schreef MLF het volgende:
[..]
dat is niet waar
ik heb nooit vertraging gehad
je hebt dan ook nog nooit met martinair gevlogenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:50 schreef MLF het volgende:
[..]
dat is niet waar
dommer antwoord bestaat er ook nietquote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
je hebt dan ook nog nooit met martinair gevlogen
![]()
Precies... 5 uur vertraging en dan al klagen, wat een homoquote:Op maandag 20 maart 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
beetje zeiken dat hij 5 uur later op vakantie moet. zeik niet man, wees blij dat je op vakantie naar miami mag. sommige mensen kunnen ook nooit eens een keer tevreden zijn
Vroeg ik me ook al af.. of mis ik wat !!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:56 schreef Camplo het volgende:
Wat doe je nu op Fok!? Internet op het vliegveld of woon je naast schiphol?
2x met martinair gevlogen, eerste keer vertraging van 5 uur omdat er een vogeltje in de motor was gekropen, 2e keer netjes op tijd.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:50 schreef MLF het volgende:
[..]
dat is niet waar
Ik zou graag 5 uur wachten als ik op vakantie mochtquote:Op maandag 20 maart 2006 12:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
beetje zeiken dat hij 5 uur later op vakantie moet. zeik niet man, wees blij dat je op vakantie naar miami mag. sommige mensen kunnen ook nooit eens een keer tevreden zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |