het is sowieso te zielig voor woorden dat je dit woord gebruikt, maar dat je het dan nog niet eens kunt spellen is helemaal debiel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:11 schreef timmeeeh het volgende:
Ik zou vanmiddag met het vliegtuig naar de carribean, maar nu gaat ie pas 5 uur later om 19.15.
nou moet ik mee naar een of andere hoerige verjaardag, terwijl ik lekker in het vliegtuig had kunnen vliegen
ja, dat is natuurlijk nog wel het ergste.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef footballx het volgende:
[..]
het is sowieso te zielig voor woorden dat je dit woord gebruikt, maar dat je het dan nog niet eens kunt spellen is helemaal debiel.![]()
ipv deze kneuzenreactie kun je je OP ook veranderen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:21 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja, dat is natuurlijk nog wel het ergste.
nee, het is allemaal telefonisch bevestigd enzo. dus hij vertrekt echt om 19.15.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:38 schreef charon het volgende:
Het blijkt maar weer dat de vluchttijden zo kunnen veranderen- ik zou maar vast naar Schiphol gaan, straks is het toch weer 5 uur vroeger!
doei!quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:41 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nee, het is allemaal telefonisch bevestigd enzo. dus hij vertrekt echt om 19.15.
nu ben ik ook 5 uur later op aruba
ja ik blijf 2 weken en we hebben een auto. dus dat wordt 13 dagen relaxen en 1 dag het eiland bekijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:14 schreef TrenTs het volgende:
5 uur later op die apenrots.Ik mag hopen dat je genoeg tijd hebt om alles te bekijken daar, zo'n grote uitgestrekte bedoeling.
1337. 14.gifquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:34 schreef timmeeeh het volgende:
even met betrekkiing tot KLM: ik kom er net achter dat we online konden inchecken, en das natuurlijk wel hip. eigen stoeltjes uitgekozen enzo
Ik zou zeggen ben blij dat je niet vanochtend richting Athene aan het vliegen wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:11 schreef timmeeeh het volgende:
Ik zou vanmiddag met het vliegtuig naar de carribean, maar nu gaat ie pas 5 uur later om 19.15.
nou moet ik mee naar een of andere hoerige verjaardag, terwijl ik lekker in het vliegtuig had kunnen vliegen
ben jij een nerger!?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:33 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja ik blijf 2 weken en we hebben een auto. dus dat wordt 13 dagen relaxen en 1 dag het eiland bekijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |