Beetje laat om te klagen, vind je niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef MLF het volgende:
Op een mooie zomerdag ooit, paar jaar terug,
Open er een topic over zou ik zeggenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef Homdeck het volgende:
15 jaar geleden heeft iemand mij eens van de glijbaan gegooid omdat ik zijn brandweerauto in de bosjes had gegooid![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef Homdeck het volgende:
15 jaar geleden heeft iemand mij eens van de glijbaan gegooid omdat ik zijn brandweerauto in de bosjes had gegooid![]()
aaaaaaaaahhhhhhhrrrrrgggggggggggggggg wat heeft iedereen steeds met MILF????????????quote:
MILFquote:Op maandag 20 maart 2006 11:55 schreef MLF het volgende:
[..]
aaaaaaaaahhhhhhhrrrrrgggggggggggggggg wat heeft iedereen steeds met MILF????????????
wat is MILF?????????????
Tip: Googlequote:Op maandag 20 maart 2006 11:55 schreef MLF het volgende:
[..]
aaaaaaaaahhhhhhhrrrrrgggggggggggggggg wat heeft iedereen steeds met MILF????????????
wat is MILF?????????????
Mother I'd Like to Fuckquote:Op maandag 20 maart 2006 11:55 schreef MLF het volgende:
[..]
wat is MILF?????????????
Je moeder!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:55 schreef MLF het volgende:
[..]
wat is MILF?????????????
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=milf&meta=quote:Op maandag 20 maart 2006 11:55 schreef MLF het volgende:
[..]
wat is MILF?????????????
hmmquote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef Yngwie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=milf&meta=
of ga je nu vragen of je nick gewijzigd kan worden?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef EmjaY het volgende:
[..]
En, laat ons niet verder in spanning, val je onder deze noemer?![]()
![]()
Helaas kan dat nietquote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
of ga je nu vragen of je nick gewijzigd kan worden?
quote:
Apart. Een vriend van mij kwam een paar maanden geleden thuis. Zat er een hangslot aan zijn deur. Wat blijkt: de buren hadden de politie gebeld omdat ze hem al 2 weken niet gezien hadden en dachten dat 'ie misschien wel eens dood zou kunnen zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef MLF het volgende:
Enfin, ik bel de politie.
Wij mogen niet naar binnen, zeggen ze.
![]()
en nu?
niemand kan er in?
ja, helaas
zou kunnenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Apart. Een vriend van mij kwam een paar maanden geleden thuis. Zat er een hangslot aan zijn deur. Wat blijkt: de buren hadden de politie gebeld omdat ze hem al 2 weken niet gezien hadden en dachten dat 'ie misschien wel eens dood zou kunnen zijn.
Hebben ze z'n deur maar opengemaakt.
Ik denk dat de politie in jouw woonplaats lui is geweest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |