Zat hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef SCH het volgende:
Is er wel eens een weekend dat jij niet naar een meet gaat?
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef Mobster273 het volgende:
ja hoor, ieder weekend
oh, wacht, ik ben HW helemaal niet...
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
En Heatwave die een dik wijf neukt is een meatwave?
Niet zeiken, je hebt een naamtopic.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..].
ja leuk een ****wave grapjes topic, weer....
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Laat hem, hij is gewoon gelukkig met het feit dat er ineens sociaal conntact optreedt in zijn leven.
Mooi toch he, die huis tuin en keuken Fruedjes die precies weten hoe mijn leven in elkaar zitquote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef HenkieVdV het volgende:
Laat hem, hij is gewoon gelukkig met het feit dat er ineens sociaal conntact optreedt in zijn leven.
lol, doet ie wel goed dan, op exact hetzelfde moment met 2 accounts tegelijk reagerenquote:
Nou, als ik die foto in zijn fotoboek zo zie is hij altijd een meatwave...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
En Heatwave die een dik wijf neukt is een meatwave?
Firefox naast IE open, en snel klikken, no prob..quote:Op maandag 20 maart 2006 11:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lol, doet ie wel goed dan, op exact hetzelfde moment met 2 accounts tegelijk reageren
mooi, dit kan ik ook weer afvinken van het standaard lijstje.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, als ik die foto in zijn fotoboek zo zie is hij altijd een meatwave...
Enneh enneh... je hebt een kleine piemol!!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mooi, dit kan ik ook weer afvinken van het standaard lijstje.
Wat zijn jullie toch heerlijk voorspelbaar, wat saai, maar wel voorspelbaar.
Het staat toch niet in GC, lieve hersencel van mequote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat hoor.
verder nog vragen? Want echt een GC topic is dit niet, ik heb ook email..
Dat had ik al gecorrigeerd, klein knuffelnichtje van mequote:Op maandag 20 maart 2006 11:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het staat toch niet in GC, lieve hersencel van me
en nog op jezelf reageren ook, wel een goeie cover-upquote:Op maandag 20 maart 2006 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Firefox naast IE open, en snel klikken, no prob..
het is maandag, ik had net een week vrij, wat WIL je van me dan??quote:Op maandag 20 maart 2006 11:44 schreef SCH het volgende:
Het was zomaar een vraagje hoor, hoef je niet zo sjagrijnig te doen
*kijkt*.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:45 schreef iDex het volgende:
Heatwave.... dat is toch die neger?
Ik kan niet alles zijn.. ik doe mijn best hoorquote:
Lijkt me leuk hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Ik dacht anders ga ik een keer met je naar de dierentuin, dan doe je wat anders dan in de kroeg zitten en tegen virtuele zieltjes aanstaren.
Okay, dan ben ik gerustgesteld. Soms maak ik me ineens zorgen over je, weet ook niet hoe dat komt.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me leuk hoor.
Maar trust me, ik zie meer dan genoeg niet-fokkers in mijn leven in weekenden. Het was toevallif even druk op het meeting front. heb je wel eens
Ik zou het ook niet weten, maar ik stel het wel op prijs hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik gerustgesteld. Soms maak ik me ineens zorgen over je, weet ook niet hoe dat komt.
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten, maar ik stel het wel op prijs hoor.
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is wel blij dat ik niet al mijn pompeuze liefde alleen over hem uitstort
Is dat een vraag?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Kan ik dan OOK wel weer iets bij voorstellen, niet grafisch natuurlijk, want ik ben toch geen homo?.
Heb je er last van?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef timmeeeh het volgende:
mag dit topic op slot?
Hoe is het met jouw darmflora?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef timmeeeh het volgende:
mag dit topic op slot?
Ik vind het wel gezellig maar ik ga wel weer met mezelf spelenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Maar opzich mag ie wel dicht natuurlijk, ik bedoel, SCH's prangende vraag is beantwoord.
bezwaar SCH?
Whadda mistaike ai maike....quote:Op maandag 20 maart 2006 13:41 schreef Snakey het volgende:
Zit je nou alwéér in ONZ HW?? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |