idd... jaloeziequote:Op maandag 20 maart 2006 11:52 schreef zatoichi het volgende:
Dat jij nou niet genoeg geld hebt voor die dingen....
Jij hebt deze post getijpt op een console met een toetsenbordje?quote:
Op z'n Apple natuurlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt deze post getijpt op een console met een toetsenbordje?
Apple's zijn helemaal gay, gewoon een PC in een iets te overontworpen jasje.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef HuHu het volgende:
Op z'n Apple natuurlijk.
apple mac is idd gayquote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Apple's zijn helemaal gay, gewoon een PC in een iets te overontworpen jasje.
prcs, zo van: "kijk mij eens een mooie design PC hebben, het laatste ontwerp ontworpen door meneer macintosh. Issie niet om op te eten?"quote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Apple's zijn helemaal gay, gewoon een PC in een iets te overontworpen jasje.
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Liever een gay console dan zelf gay
Citroën DS.quote:
Ik vind het juist wel relaxed een controller. Zeker nu ik de hele dag al achter de pc zit te werken Fokken en ik na Diablo 2 LoD me helemaal RSI-geklikt heb. Gaat goed genoeg FPS met een controller voor mij hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef _Flash_ het volgende:
Wist je dat er zelfs mensen zijn die first person shooters en RPG's (Oblivion bijvoorbeeld) met zo'n stuk plastic met knopjes in de hand spelen? Kunnen kennelijk geen fatsoenlijke pc betalen ofzo
Ik heb het ook maar eens geprobeerd, maar het speelt nog slechter dan ik dacht. (Halo2, Morrowind.) Mijn X-box is alleen goed voor race-, vechtspellen en als mediacenter om films mee te kijken vanaf mijn netwerk.
xbox 360 met PGR3 nemen voor de ringquote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een XBox
Ook alleen maar gekocht omdat je met Forza Motorsport op de Ring kan rijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |