Anders ga je effe in een ander topic Rekkie'en.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef Rekkie het volgende:
Adem door je neus, Reet heeft nog niks van zich laten horen terwijl ik hem een heel redelijke prijs heb gemaild aangaande de bemiddeling.quote:
Nee dank jequote:Op maandag 20 maart 2006 10:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Anders ga je effe in een ander topic Rekkie'en.
Nou, zeik dan niet en speculeer lekker mee.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:06 schreef Rekkie het volgende:
Nee dank je
Datquote:Op maandag 20 maart 2006 10:03 schreef Canisfire het volgende:
Lange tong heeft die kale gozert.
Vertel even in wat voor auto, dan kan ik hier de straat even in de gaten houden!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef Xenomaniac het volgende:
*UPDATE*
Iteejer is zojuist in verwarde toestand in de auto gestapt.
Waar hij heen gaat is niet bekend, maar bij het verlaten van het pand mompelde hij iets van 'Reet' en 'eeuwige jachtvelden'.
Als dat maar goed gaat!![]()
Gaan ze tongen vergelijken?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef Xenomaniac het volgende:
*UPDATE*
Iteejer is zojuist in verwarde toestand in de auto gestapt.
Waar hij heen gaat is niet bekend, maar bij het verlaten van het pand mompelde hij iets van 'Reet' en 'eeuwige jachtvelden'.
Als dat maar goed gaat!![]()
En dan mag jij zeggen wie het verste komtquote:Op maandag 20 maart 2006 10:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaan ze tongen vergelijken?
Is dat een nieuw soort wedstrijdje " ver pissen" ?
Ach, ik moet toch ergens mijn plezier even aan belevenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
Lekker geil topicje op de saaie maandagmorgen
Alles voor jou mop.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:22 schreef yvonne het volgende:
Lekker geil topicje op de saaie maandagmorgen
Zeg., moet ik nou " hard to get playen" of kan ik vast gaan liggen?quote:
Gewoon voorover bukken. Je voelt dan vanzelf wel iets naar binnen gepropt worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg., moet ik nou " hard to get playen" of kan ik vast gaan liggen?
Denk je?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon voorover bukken. Je voelt dan vanzelf wel iets naar binnen gepropt worden.
Nah, ik zit nog even te msn'en met Reet.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:31 schreef yvonne het volgende:
Zeg., moet ik nou " hard to get playen" of kan ik vast gaan liggen?
De krent!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah, ik zit nog even te msn'en met Reet.
Hij vindt 849,00 ex. BTW duur.
Sorry, het duurt derhalve iets langer.
Hold your horses, die tong is virtualy yours.
Malle tonksquote:Op maandag 20 maart 2006 10:49 schreef tonks het volgende:
Gekke reet
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:52 schreef tonks het volgende:
Ik ben op vikingsmeisje
Open je eigen topicquote:Op maandag 20 maart 2006 10:52 schreef tonks het volgende:
Ik ben op vikingsmeisje
Ja, zeg het ze maar!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:56 schreef yvonne het volgende:
Open je eigen topic
Dit is tussen Reet, iteejer, xeno en moi
Nou, pas maar op, vanavond zit je vader in de bak.quote:
Nee, en Reet negeert me!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is iteejer alweer gesignaleerd??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |