DHTML.quote:Op maandag 20 maart 2006 03:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik gebruik al tijdje DIV's en helemaal geen DHTML
Hij moet nog wennen.quote:
Dan heb ik je heerlijk voor mezelf.. Kom hier lekker dingquote:Op maandag 20 maart 2006 03:52 schreef Litso het volgende:
Volgens mij hebben we de rest meteen weggejaagd
Ik kom.quote:Op maandag 20 maart 2006 03:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb ik je heerlijk voor mezelf.. Kom hier lekker ding
Ik ben heul geen user.quote:Op maandag 20 maart 2006 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, geil. kleffende users.
Do wolst der by? Ast mar wist dat ik yn'e midden lees!quote:Op maandag 20 maart 2006 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, geil. kleffende users.
Dat kleurtje is niet wat mij klef maakt hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 04:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben heul geen user.
O wacht. Toch wel. Maar dan met een kleurtje.
Fryske famkes meie alles fan my.quote:Op maandag 20 maart 2006 04:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Do wolst der by? Ast mar wist dat ik yn'e midden lees!
Ik vind het zelf anders wel opwindendquote:Op maandag 20 maart 2006 04:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat kleurtje is niet wat mij klef maakt hoor
Ach jonkje dochs, hast nog gjin ljipaai hân?quote:Op maandag 20 maart 2006 04:06 schreef Litso het volgende:
Fries dan weer niet.
De Stamgasten fan?quote:Op maandag 20 maart 2006 04:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond #470 leuker
En de 'sporten' die ze beoefenen zijn ook debielquote:Op maandag 20 maart 2006 04:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach jonkje dochs, hast nog gjin ljipaai hân?
Tink dat dat is troch dat de maitiid 't ôf witte lit!quote:Op maandag 20 maart 2006 04:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach jonkje dochs, hast nog gjin ljipaai hân?
24/7quote:Op maandag 20 maart 2006 04:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Krijg nu het idee dat je elke dag een harde plasser krijgt als je hier komt dus![]()
Yn Brabân hawwe se der al ien fûn haw ik hjerd. Maar hja, dy moatte se fansels litte leze. Wy ite se gewoan opquote:Op maandag 20 maart 2006 04:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tink dat dat is troch dat de maitiid 't ôf witte lit!
Hier moest ik dus om lachenquote:Op maandag 20 maart 2006 04:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yn Brabân hawwe se der al ien fûn haw ik hjerd. Maar hja, dy moatte se fansels litte leze. Wy ite se gewoan op
Vlucht jij maar wegquote:Op maandag 20 maart 2006 04:16 schreef Litso het volgende:
En nu ga ik slapen.
Ja, die vliegen hier wel rondquote:Op maandag 20 maart 2006 07:51 schreef Chowi het volgende:
Vroege vogeltjes?
Zo het schijnt.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, die vliegen hier wel rond
Haiii... how's lifequote:
Ooh... je bent meer dood dan levendquote:
Nee, ik ben springlevendquote:Op maandag 20 maart 2006 09:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... je bent meer dood dan levend?
Litsoquote:Op maandag 20 maart 2006 09:33 schreef Litso het volgende:
Ik ben ook al op.
Ik vroeg me al af hoe je het voor elkaar kreeg met nog minder slaap dan ikquote:
Ja prima... ik had al zo'n idee dat je nog op was aan je posts te zienquote:Op maandag 20 maart 2006 09:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik ben springlevend![]()
Hoe is het met jou?
Geen werk ofzo vandaagquote:Op maandag 20 maart 2006 09:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je het voor elkaar kreeg met nog minder slaap dan ik
Maar een nachtje doorhalen was misschien voor mij ook beter geweest
We hadden gewoon bijelkaar moeten zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 09:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je het voor elkaar kreeg met nog minder slaap dan ik
Maar een nachtje doorhalen was misschien voor mij ook beter geweest
Met als doel ?!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dit is mijn tweede nacht al, hoewel ik gisterochtend een beetje geslapen heb.
Ik moet vanavond training geven en daarna heb ik fractieoverleg.. Dat wordt veel koffiequote:Op maandag 20 maart 2006 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja prima... ik had al zo'n idee dat je nog op was aan je posts te zien.
Zit weer op stage nu, ik hoop maar weer op een rustig dagje. Beetje fok!ken enzo. Vanavond ook weer werken
.
Werk? Ik studeer nogquote:
En het dromen.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het doel van slapen is toch altijd het wakker worden??
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Werk? Ik studeer nog
Vergadering over een kwartiertje, ik moet er dus ook vandoor
Maar ik kwam pas om 20:00 uit mijn bed gister en ik kon dus ook niet slapen... volgende keer blijf ik op
Herkenbaarquote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Werk? Ik studeer nog
Vergadering over een kwartiertje, ik moet er dus ook vandoor
Maar ik kwam pas om 20:00 uit mijn bed gister en ik kon dus ook niet slapen... volgende keer blijf ik op
Do I want to know?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gezellig!! Hoewel wat ik nog gedaan heb nadat jij ging slapen ook heel tof was
![]()
Ja ok. Snap ik maar 2 nachten is mij net wat te gekquote:Op maandag 20 maart 2006 09:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Niks doel. Gewoon doen waar je zin in hebt
Dromen zijn soms heerlijk, maar die ik gisterochtend had niet. Heb zelfs een kussen uit bed gegooidquote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef Litso het volgende:
[..]
En het dromen.
Maar dat is ook niks waard zonder er roezig uit wakker te worden
Posttraumatische depressie opgelopenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dromen zijn soms heerlijk, maar die ik gisterochtend had niet. Heb zelfs een kussen uit bed gegooid![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 20 maart 2006 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Posttraumatische depressie opgelopen?
Dan zal het wel nietquote:
Fokken is niet doelloos, dat is je voorbestaan zeker stellen!!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja ok. Snap ik maar 2 nachten is mij net wat te gek. Zeker als je dan toch doelloos aan het fok!ken bent
Ok danquote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Fokken is niet doelloos, dat is je voorbestaan zeker stellen!!
Maar ik heb niet gefokt en gefokt alleen hoor
Ik ben momenteel gewoon zeer onrustig. Het is ook dat het zo koud is momenteel, anders was ik even gaan uitwaaien vannacht...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan. Ach... ik doe ook wel eens gek maar echt nachten overslaan eigenlijk niet meer
.
Hmm... da's wel vervelend ja dat onrustige.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel gewoon zeer onrustig. Het is ook dat het zo koud is momenteel, anders was ik even gaan uitwaaien vannacht...
Nee, moet er even niet aan denken. Vooral omdat ik momenteel zo moeilijk warm kan worden daarna. Anders heb ik er geen last van, maar ik was een beetje op de laatste tijdquote:Op maandag 20 maart 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... da's wel vervelend ja dat onrustige.
Kan wel lekker zijn die kou even
Dan zou slaap je toch wel goed moeten doen. Of lig je dan alleen maar wakker ?!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, moet er even niet aan denken. Vooral omdat ik momenteel zo moeilijk warm kan worden daarna. Anders heb ik er geen last van, maar ik was een beetje op de laatste tijd
Lig dan alleen maar wakker en te woelen en dan voel ik dat ik me maar niet ontspannen kanquote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zou slaap je toch wel goed moeten doen. Of lig je dan alleen maar wakker ?!
Als je een bad hebt moet je daar lekker in gaan liggenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lig dan alleen maar wakker en te woelen en dan voel ik dat ik me maar niet ontspannen kan
Nee, daar hou ik niet zo vanquote:Op maandag 20 maart 2006 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je een bad hebt moet je daar lekker in gaan liggen![]()
Oh... dat is jammer. Ik doe het zelf ook zelden maar het ontspant wel goed. Zonnebankje pakken ?!quote:
Is dat een uitnodiging??quote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh... dat is jammer. Ik doe het zelf ook zelden maar het ontspant wel goed. Zonnebankje pakken ?!
Ooh jah hoor... je komt maar langsquote:
Wil je niet voor een dichte deur staan zou ik het eerst even kortsluiten met mijquote:Op maandag 20 maart 2006 10:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Op tijden dat het mij uitkomt??
Geef me je nummer maar en anders maar je sleutelquote:Op maandag 20 maart 2006 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Wil je niet voor een dichte deur staan zou ik het eerst even kortsluiten met mij
Iets met nulzestweevijf ofzo...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geef me je nummer maar en anders maar je sleutel![]()
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:23 schreef jackson het volgende:
[..]... Nou dan bellen we elkaar wel een keer... of doe maar skype
. Dat kost niks
Neequote:
Dan bel je me op: 0625quote:Op maandag 20 maart 2006 10:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En als ik in de auto zit om bij jou te kunnen zonnenbanken heb ik ook geen Skype![]()
Doe dat dan maarquote:Op maandag 20 maart 2006 10:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of je ziet mij gewoon als verrassing naakt onder je zonnebankie liggen
Schrik en knal met je hoofd tegen die zonnebankquote:Op maandag 20 maart 2006 10:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wees dan wel voorzichtig, ik ben nog al schrikachtig
En zo'n leuk gilletje erbij, het moet wel compleet zijn!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Schrik en knal met je hoofd tegen die zonnebank! Ik zit nu met beelden in me hoofd hier op stage... te matig
*gil* *pats boem* ding op je hoofd...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En zo'n leuk gilletje erbij, het moet wel compleet zijn!
Gelukkig.. Ik ben je nu al dankbaarquote:Op maandag 20 maart 2006 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
*gil* *pats boem* ding op je hoofd...
Nahja... dat zal wel meevallen... ik zal zachtjes kijken dan merk je et niet
Stiekem onder een zonnebank kijken naar een naakte vrouw is tof! Denk ikquote:Op maandag 20 maart 2006 10:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig.. Ik ben je nu al dankbaar
Als het jou niet uitmaakt verder, ja, dan kan zelfs kijken naar mij onder een zonnebank tof zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Stiekem onder een zonnebank kijken naar een naakte vrouw is tof! Denk ik
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als het jou niet uitmaakt verder, ja, dan kan zelfs kijken naar mij onder een zonnebank tof zijn
En het neemt een deel van mijn wilde fantasie weer weg... ideaalquote:Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien niet, maar zo ben jij ook op alles voorbereid
Laat me raden, het bureau zakte weer 2 centimeter??quote:Op maandag 20 maart 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
En het neemt een deel van mijn wilde fantasie weer weg... ideaal. Is toch niks op stage enzo
Nee... ikzelf steeg weer 2 centimeterquote:Op maandag 20 maart 2006 10:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Laat me raden, het bureau zakte weer 2 centimeter??
Onder of boven Nederlands Peil?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... ikzelf steeg weer 2 centimeter
Boven..... er zat "iets" tegen het bureau en drukte mij naar benedequote:Op maandag 20 maart 2006 10:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Onder of boven Nederlands Peil?
Goede vering heb jij dan in die stoelquote:Op maandag 20 maart 2006 10:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Boven..... er zat "iets" tegen het bureau en drukte mij naar benede
Jij altijdquote:Op maandag 20 maart 2006 10:53 schreef Litso het volgende:
Zo, mag ik jullie dialoog even onderbreken?
Moet van de Arboquote:Op maandag 20 maart 2006 10:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goede vering heb jij dan in die stoel![]()
Geen punt...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:53 schreef Litso het volgende:
Zo, mag ik jullie dialoog even onderbreken?
Nouja zeg....quote:
Ik heb de laatste delen van Band of Brothers gekeken!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:55 schreef Litso het volgende:
Maar vertel VM, wat heb je gedaan toen ik sliep?
Dat is wel puikend. Ikzelf ben groot 24 fan!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste delen van Band of Brothers gekeken!
Band of Brothersquote:Op maandag 20 maart 2006 10:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste delen van Band of Brothers gekeken!
Ik vond het wel te pruimen, meer dan dat zelfs. Vooral toen ze het kamp vonden. Ben zelf ooit eens in TeresianStad geweest. Met geen pen te beschrijven.quote:
Nooit helemaal gevolgt maar lijkt me erg goedquote:
Ik heb er misschien een halve aflevering van gezien, maar het kan me ook absoluut niet boeien.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Nooit helemaal gevolgt maar lijkt me erg goed
Dat kan... smaken verschillen natuurlijk. Ik kijk naast 24 ook niets eigenlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 11:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb er misschien een halve aflevering van gezien, maar het kan me ook absoluut niet boeien.
Dan heb je net de verkeerde aflevering gezien, ik heb af en toe echt met rillingen zitten kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb er misschien een halve aflevering van gezien, maar het kan me ook absoluut niet boeien.
Of onze smaken verschillen gewoon.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb je net de verkeerde aflevering gezien, ik heb af en toe echt met rillingen zitten kijken
Geloof ik graagquote:Op maandag 20 maart 2006 11:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb je net de verkeerde aflevering gezien, ik heb af en toe echt met rillingen zitten kijken
Goedenmorgenquote:
Bye byequote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*weg is...
Heb je dat empirisch onderzocht?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:15 schreef Chowi het volgende:
Ik ben onsterfelijk.
Wat maakt jou dat uit?quote:
Ik vraag me af op welke manieren je allemaal hebt geprobeerd te sterven, en of daar videomateriaal van isquote:
Ik heb meerdere malen een kuiken in mijn oog gegooid. En mezelf naar de kanker gezopen. Maar ik leef nog.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vraag me af op welke manieren je allemaal hebt geprobeerd te sterven, en of daar videomateriaal van is
Dat met dat kuiken klinkt wel indrukwekkend.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen een kuiken in mijn oog gegooid. En mezelf naar de kanker gezopen. Maar ik leef nog.
We lijken wel suïcidaal.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat met dat kuiken klinkt wel indrukwekkend.
Ik heb wel eens geprobeerd met losse handen mijn adem in te houden. Maar ik ging er niet dood aan.
quote:
Meeltje terugquote:Op maandag 20 maart 2006 13:22 schreef Litso het volgende:
Dan meld ik me ook maar.
Je hebt Paultjuhhh in je sig.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:22 schreef Litso het volgende:
Dan meld ik me ook maar.
Misstique is de nieuwe FAquote:
POTVERDEMMEquote:Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef Stofje het volgende:
Broednest van blauw, dit.
Heerlijk. Ik voel me hier helemaal thuis.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef Stofje het volgende:
Broednest van blauw, dit.
Het was best gezellig vannachtquote:
Daar kan ik toch niet postenquote:
Gastslotjes zijn goed.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Het was best gezellig vannacht
Ik heb ze wel achter me dichtgedaan, dat scheelt de ONZ modjes weer werk
Ik mis een aantal rechten.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt een tag achter je naam, dus kun je er posten.
Stofje!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef Stofje het volgende:
Je gaat daten met Stofje?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stofje!
Ik heb nog steeds niet een sms![]()
En ook nog niet een date
Mits correct geplaatst en echt nodig. Anders slaat Dago mijn tanden eruitquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Mits correct geplaatst en echt nodig. Anders slaat Dago mijn tanden eruit
áltijdquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja jij mag wel aan SES zitten.
Moet zelfs.
Dat doet Dago niet!!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Mits correct geplaatst en echt nodig. Anders slaat Dago mijn tanden eruit
Het is alweer duidelijk dat jij niet achter de schermen kanquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doet Dago niet!!
Dago is lief!!!
Ohja! Jij bent diegene die hem week maaktquote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doet Dago niet!!
Dago is lief!!!
Tuurlijk niet, dat mag ook nietquote:Op maandag 20 maart 2006 13:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is alweer duidelijk dat jij niet achter de schermen kan
Juist.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ohja! Jij bent diegene die hem week maakt![]()
Pardonez-moi.. ik hou niet echt bij wie met wie gaat enzo..quote:Op maandag 20 maart 2006 13:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
! Ik ben voorzien. En gelukkig. En blij.
Nee dus.![]()
Is dat überhaupt bekend op Fok dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pardonez-moi.. ik hou niet echt bij wie met wie gaat enzo..
*the900 flashbacks heeftquote:Op maandag 20 maart 2006 13:41 schreef Stofje het volgende:
Godverdegodverdegodver. Even opladen. Er moet werk gedaan worden. Even opladen.
[IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.............................................................]
Nog maar 30%.
Ik hoor wel veel de laatste tijd.quote:
We houden het ook heel goed geheim.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Pardonez-moi.. ik hou niet echt bij wie met wie gaat enzo..
Pas op want ik zet een note hoor!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoor wel veel de laatste tijd..
Ik ben nog steeds te lui om een teller voor je te coden daarvoor.quote:
Ow wacht..quote:
*&miauw&*quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoor wel veel de laatste tijd..
Ja en nu hoeft het dus al niet meerquote:Op maandag 20 maart 2006 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te lui om een teller voor je te coden daarvoor..
Tof. Dank.quote:
Klopt. Uitstellenquote:
Irritant he, die mensne die de quickreply gebruiken en dan later hun PI erin zetten!quote:
Ik gebruik nooit de quickreply. Wat lul jequote:Op maandag 20 maart 2006 13:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Irritant he, die mensne die de quickreply gebruiken en dan later hun PI erin zetten!
En waarom ik??!!?!?!!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Geen idee, daar wilde ik nou altijd al eens mee dreigen
Hij begreep mij niet. En jou niet. Hij is voor Feyenoord, dan zit er sowieso iets niet helemaal goed in het koppiequote:Op maandag 20 maart 2006 13:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit de quickreply. Wat lul je
Je hebt een softie van Dago gemaakt!!1quote:Op maandag 20 maart 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
En waarom ik??!!?!?!!
Wat heb ik jou ooit aangedaan?? huh? Huh? HUH??!!?!?!?!?!!111!!!1`~??
Erger nog: hij is een tweakert.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij begreep mij niet. En jou niet. Hij is voor Feyenoord, dan zit er sowieso iets niet helemaal goed in het koppie.
Tof van drquote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt een softie van Dago gemaakt!!1
Hij bedoelde dat je naar de PI moest kijken ipv ene PI instellen.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit de quickreply. Wat lul je
Zeg, over mij mag je van alles zeggen, maar van Feyenoord blijf je af.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij begreep mij niet. En jou niet. Hij is voor Feyenoord, dan zit er sowieso iets niet helemaal goed in het koppie.
Ajax heeft verloren van FC Groningenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, over mij mag je van alles zeggen, maar van Feyenoord blijf je af..
Ik heb ook eerst teruggelezen hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat je naar de PI moest kijken ipv ene PI instellen.. Had hem door zodra ik het postte.
Heul nietquote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt een softie van Dago gemaakt!!1
O. Nouja, dan is het goed.quote:
Whehehee ik weet het.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ajax heeft verloren van FC Groningen
Boehoehoehoe huilliequote:Op maandag 20 maart 2006 13:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehee ik weet het..
Maar wij weer van AZ..
Gelukkig.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Litso het volgende:
[..]
O. Nouja, dan is het goed.
Verder was je erg okay op de meet enzo, dus ik zal niet meer gemeen doen
Een wat?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gaat op zoek naar een pz
Jullie staan 6e.quote:
Das heel lief van jequote:
Jullie club heeft mooie kleuren.quote:
Ik ben lief, cute, intelligent, gelukkig, ik heb krullen én ik heb een sexrelatie met VM. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
yvonne zei pas geleden tegen me dat je 'lief' was, maar dit is toch wel heel eng.
Dat dat laatste ook in real life het geval is?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben lief, cute, intelligent, gelukkig, ik heb krullen én ik heb een sexrelatie met VM. Wat wil je nog meer?
Digitaal heb ik er anders mijn handen ook al vol aanquote:Op maandag 20 maart 2006 14:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat dat laatste ook in real life het geval is?
Het gaat me om de combinatie groen wit groen.quote:
En verder zijn onze bedgeheimen ook echt bedgeheimenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Digitaal heb ik er anders mijn handen ook al vol aan
Grolsch.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:12 schreef wolfrolf het volgende:jaaaaaaaaaa ik heb er eindelijk 1!!!!!!!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cyberseks.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Digitaal heb ik er anders mijn handen ook al vol aan
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt irl seks!quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het gaat me om de combinatie groen wit groen..
Klopt.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt irl seks!
Ik moest lachen.quote:
Hoi saraquote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef sararaats het volgende:
stelletje lafbekken
Sara!! Meisje, popje, schatje!! Ik heb je gemist!!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef sararaats het volgende:
stelletje lafbekken
dat zal welquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sara!! Meisje, popje, schatje!! Ik heb je gemist!!
SARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef sararaats het volgende:
stelletje lafbekken
Hmm?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:28 schreef Litso het volgende:
En ik hoopte nog zo dat het deze keer wél goed zou gaan
Zal ik mijn Jambers-stem weer opzetten?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:23 schreef sararaats het volgende:
stelletje lafbekken
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zal ik mijn Jambers-stem weer opzetten?
Tiekje!!quote:
Eerder verontrust.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:30 schreef sararaats het volgende:
verbaasd me te zien?
Gadverdemme. Zeg niet zulke dingenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's minder
ik kruip wel weer in m'n pijp hoor
Je hebt een lieve ava.quote:
Ik dacht dat je pot was?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's minder
Doe dat. En blijf er ook maar.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:32 schreef sararaats het volgende:
Zelf getekend!quote:
Wil je hem nog even in de OP mikken, Litso? Ik denk dat ik hem hou.quote:
Ja, dat zeg ik toch niet!quote:
Als ik straks thuis ben.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wil je hem nog even in de OP mikken, Litso? Ik denk dat ik hem hou.
Dank je.quote:
Don't get it.quote:
Ik weet het, ik weet hetquote:
even denken, hebben we nog een mannelijke FA?quote:
al die icons zijn verkleurd, misschien heeftie niet het goede bewerkprogramma op locatiequote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Don't get it.
Waarom kan je dat niet doen als je niet thuis bent.
Fluister maar in m'n oor!quote:
Viel me niet opquote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
al die icons zijn verkleurd, misschien heeftie niet het goede bewerkprogramma op locatie
* Misstique fluistert Chow naam in haar oor.quote:
Ik versta het niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique fluistert Chow naam in haar oor.
Oh, nu wel. Hihi.quote:
Ik heb nog tot half 4 school mét pcquote:Op maandag 20 maart 2006 14:41 schreef Litso het volgende:
Ik ben ff weg
Ik ken je beter dan je denkt.quote:
Ja, dat blijkt maar weer.quote:
Ik was 12.30 al vrij.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog tot half 4 school mét pc
Your secret's safe with me.quote:
Jij wint.quote:
Ik ben blij dat we naar 470 gaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Nog driehie!
Da's een mooi getal hè, Stofje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |