DHTML.quote:Op maandag 20 maart 2006 03:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik gebruik al tijdje DIV's en helemaal geen DHTML
Hij moet nog wennen.quote:
Dan heb ik je heerlijk voor mezelf.. Kom hier lekker dingquote:Op maandag 20 maart 2006 03:52 schreef Litso het volgende:
Volgens mij hebben we de rest meteen weggejaagd
Ik kom.quote:Op maandag 20 maart 2006 03:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb ik je heerlijk voor mezelf.. Kom hier lekker ding
Ik ben heul geen user.quote:Op maandag 20 maart 2006 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, geil. kleffende users.
Do wolst der by? Ast mar wist dat ik yn'e midden lees!quote:Op maandag 20 maart 2006 04:01 schreef Alexxxxx het volgende:
hm, geil. kleffende users.
Dat kleurtje is niet wat mij klef maakt hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 04:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben heul geen user.
O wacht. Toch wel. Maar dan met een kleurtje.
Fryske famkes meie alles fan my.quote:Op maandag 20 maart 2006 04:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Do wolst der by? Ast mar wist dat ik yn'e midden lees!
Ik vind het zelf anders wel opwindendquote:Op maandag 20 maart 2006 04:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat kleurtje is niet wat mij klef maakt hoor
Ach jonkje dochs, hast nog gjin ljipaai hân?quote:Op maandag 20 maart 2006 04:06 schreef Litso het volgende:
Fries dan weer niet.
De Stamgasten fan?quote:Op maandag 20 maart 2006 04:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond #470 leuker
En de 'sporten' die ze beoefenen zijn ook debielquote:Op maandag 20 maart 2006 04:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach jonkje dochs, hast nog gjin ljipaai hân?
Tink dat dat is troch dat de maitiid 't ôf witte lit!quote:Op maandag 20 maart 2006 04:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach jonkje dochs, hast nog gjin ljipaai hân?
24/7quote:Op maandag 20 maart 2006 04:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Krijg nu het idee dat je elke dag een harde plasser krijgt als je hier komt dus![]()
Yn Brabân hawwe se der al ien fûn haw ik hjerd. Maar hja, dy moatte se fansels litte leze. Wy ite se gewoan opquote:Op maandag 20 maart 2006 04:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tink dat dat is troch dat de maitiid 't ôf witte lit!
Hier moest ik dus om lachenquote:Op maandag 20 maart 2006 04:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Yn Brabân hawwe se der al ien fûn haw ik hjerd. Maar hja, dy moatte se fansels litte leze. Wy ite se gewoan op
Vlucht jij maar wegquote:Op maandag 20 maart 2006 04:16 schreef Litso het volgende:
En nu ga ik slapen.
Ja, die vliegen hier wel rondquote:Op maandag 20 maart 2006 07:51 schreef Chowi het volgende:
Vroege vogeltjes?
Zo het schijnt.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, die vliegen hier wel rond
Haiii... how's lifequote:
Ooh... je bent meer dood dan levendquote:
Nee, ik ben springlevendquote:Op maandag 20 maart 2006 09:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... je bent meer dood dan levend?
Litsoquote:Op maandag 20 maart 2006 09:33 schreef Litso het volgende:
Ik ben ook al op.
Ik vroeg me al af hoe je het voor elkaar kreeg met nog minder slaap dan ikquote:
Ja prima... ik had al zo'n idee dat je nog op was aan je posts te zienquote:Op maandag 20 maart 2006 09:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik ben springlevend![]()
Hoe is het met jou?
Geen werk ofzo vandaagquote:Op maandag 20 maart 2006 09:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je het voor elkaar kreeg met nog minder slaap dan ik
Maar een nachtje doorhalen was misschien voor mij ook beter geweest
We hadden gewoon bijelkaar moeten zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 09:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je het voor elkaar kreeg met nog minder slaap dan ik
Maar een nachtje doorhalen was misschien voor mij ook beter geweest
Met als doel ?!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dit is mijn tweede nacht al, hoewel ik gisterochtend een beetje geslapen heb.
Ik moet vanavond training geven en daarna heb ik fractieoverleg.. Dat wordt veel koffiequote:Op maandag 20 maart 2006 09:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja prima... ik had al zo'n idee dat je nog op was aan je posts te zien.
Zit weer op stage nu, ik hoop maar weer op een rustig dagje. Beetje fok!ken enzo. Vanavond ook weer werken
.
Werk? Ik studeer nogquote:
En het dromen.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het doel van slapen is toch altijd het wakker worden??
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Werk? Ik studeer nog
Vergadering over een kwartiertje, ik moet er dus ook vandoor
Maar ik kwam pas om 20:00 uit mijn bed gister en ik kon dus ook niet slapen... volgende keer blijf ik op
Herkenbaarquote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Werk? Ik studeer nog
Vergadering over een kwartiertje, ik moet er dus ook vandoor
Maar ik kwam pas om 20:00 uit mijn bed gister en ik kon dus ook niet slapen... volgende keer blijf ik op
Do I want to know?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gezellig!! Hoewel wat ik nog gedaan heb nadat jij ging slapen ook heel tof was
![]()
Ja ok. Snap ik maar 2 nachten is mij net wat te gekquote:Op maandag 20 maart 2006 09:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Niks doel. Gewoon doen waar je zin in hebt
Dromen zijn soms heerlijk, maar die ik gisterochtend had niet. Heb zelfs een kussen uit bed gegooidquote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef Litso het volgende:
[..]
En het dromen.
Maar dat is ook niks waard zonder er roezig uit wakker te worden
Posttraumatische depressie opgelopenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dromen zijn soms heerlijk, maar die ik gisterochtend had niet. Heb zelfs een kussen uit bed gegooid![]()
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 20 maart 2006 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Posttraumatische depressie opgelopen?
Dan zal het wel nietquote:
Fokken is niet doelloos, dat is je voorbestaan zeker stellen!!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja ok. Snap ik maar 2 nachten is mij net wat te gek. Zeker als je dan toch doelloos aan het fok!ken bent
Ok danquote:Op maandag 20 maart 2006 09:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Fokken is niet doelloos, dat is je voorbestaan zeker stellen!!
Maar ik heb niet gefokt en gefokt alleen hoor
Ik ben momenteel gewoon zeer onrustig. Het is ook dat het zo koud is momenteel, anders was ik even gaan uitwaaien vannacht...quote:Op maandag 20 maart 2006 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan. Ach... ik doe ook wel eens gek maar echt nachten overslaan eigenlijk niet meer
.
Hmm... da's wel vervelend ja dat onrustige.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben momenteel gewoon zeer onrustig. Het is ook dat het zo koud is momenteel, anders was ik even gaan uitwaaien vannacht...
Nee, moet er even niet aan denken. Vooral omdat ik momenteel zo moeilijk warm kan worden daarna. Anders heb ik er geen last van, maar ik was een beetje op de laatste tijdquote:Op maandag 20 maart 2006 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... da's wel vervelend ja dat onrustige.
Kan wel lekker zijn die kou even
Dan zou slaap je toch wel goed moeten doen. Of lig je dan alleen maar wakker ?!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, moet er even niet aan denken. Vooral omdat ik momenteel zo moeilijk warm kan worden daarna. Anders heb ik er geen last van, maar ik was een beetje op de laatste tijd
Lig dan alleen maar wakker en te woelen en dan voel ik dat ik me maar niet ontspannen kanquote:Op maandag 20 maart 2006 10:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zou slaap je toch wel goed moeten doen. Of lig je dan alleen maar wakker ?!
Als je een bad hebt moet je daar lekker in gaan liggenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lig dan alleen maar wakker en te woelen en dan voel ik dat ik me maar niet ontspannen kan
Nee, daar hou ik niet zo vanquote:Op maandag 20 maart 2006 10:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je een bad hebt moet je daar lekker in gaan liggen![]()
Oh... dat is jammer. Ik doe het zelf ook zelden maar het ontspant wel goed. Zonnebankje pakken ?!quote:
Is dat een uitnodiging??quote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh... dat is jammer. Ik doe het zelf ook zelden maar het ontspant wel goed. Zonnebankje pakken ?!
Ooh jah hoor... je komt maar langsquote:
Wil je niet voor een dichte deur staan zou ik het eerst even kortsluiten met mijquote:Op maandag 20 maart 2006 10:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Op tijden dat het mij uitkomt??
Geef me je nummer maar en anders maar je sleutelquote:Op maandag 20 maart 2006 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Wil je niet voor een dichte deur staan zou ik het eerst even kortsluiten met mij
Iets met nulzestweevijf ofzo...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geef me je nummer maar en anders maar je sleutel![]()
quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:23 schreef jackson het volgende:
[..]... Nou dan bellen we elkaar wel een keer... of doe maar skype
. Dat kost niks
Neequote:
Dan bel je me op: 0625quote:Op maandag 20 maart 2006 10:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En als ik in de auto zit om bij jou te kunnen zonnenbanken heb ik ook geen Skype![]()
Doe dat dan maarquote:Op maandag 20 maart 2006 10:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of je ziet mij gewoon als verrassing naakt onder je zonnebankie liggen
Schrik en knal met je hoofd tegen die zonnebankquote:Op maandag 20 maart 2006 10:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wees dan wel voorzichtig, ik ben nog al schrikachtig
En zo'n leuk gilletje erbij, het moet wel compleet zijn!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Schrik en knal met je hoofd tegen die zonnebank! Ik zit nu met beelden in me hoofd hier op stage... te matig
*gil* *pats boem* ding op je hoofd...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En zo'n leuk gilletje erbij, het moet wel compleet zijn!
Gelukkig.. Ik ben je nu al dankbaarquote:Op maandag 20 maart 2006 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
*gil* *pats boem* ding op je hoofd...
Nahja... dat zal wel meevallen... ik zal zachtjes kijken dan merk je et niet
Stiekem onder een zonnebank kijken naar een naakte vrouw is tof! Denk ikquote:Op maandag 20 maart 2006 10:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gelukkig.. Ik ben je nu al dankbaar
Als het jou niet uitmaakt verder, ja, dan kan zelfs kijken naar mij onder een zonnebank tof zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Stiekem onder een zonnebank kijken naar een naakte vrouw is tof! Denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |