quote:Op maandag 20 maart 2006 00:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor het plassen even openprikken met een satéprikker wil wel helpen denk ik.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:04 schreef FA_cloon het volgende:
Ga gewoon eens een keer zitten plassen op de pot. Scheelt meteen weer in schoonmaakwerk
whehe, dan heb ik altijd het gevoel dat ik ook moet schijtenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:10 schreef LaZZ het volgende:
Of dat als je veel zuipt, je amper kan pissen!
WTF!
Da's pas kut!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:10 schreef L-IS het volgende:
[..]
whehe, dan heb ik altijd het gevoel dat ik ook moet schijten![]()
Zet een eikelpiercing en ga staand pissen danquote:Op maandag 20 maart 2006 00:09 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Dat is geen optie
![]()
Zittend pissen is voor mietjes![]()
kan je de veranda schoonspuiten, twee vliegen in één klap.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:15 schreef Tobbes het volgende:
Maar kijk
ik heb eens gepoogd mijn voorhuid naar achter te trekken tijdens het vormen van de sproeier. Maar dan krijg je een hogedruk-sproeier.
Ik durf zonder de cijfers te kennen toch te beweren dat er meer homo's een eikelpiercing hebben dan hetro's, zittend pissen is dus voor mietjes.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:12 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
Zet een eikelpiercing en ga staand pissen dan
degene die de rotzooi mag gaan ruimen nekt je meteen
ps : schijten doe je toch ook zittend ? Of is dat ook voor mietjes?
ik zei spuiten!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:17 schreef immortalsean het volgende:
[..]
kan je de veranda schoonspuiten, twee vliegen in één klap.![]()
Conclusie--->>Of God is niet alwetend, Of hij is een pestkop.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Herkenbaar.
In de volgende versie van de Man moet dat toch echt verbeterd worden of een tussentijdse update natuurlijk dan hebben wij er nog iets aan.
of er moet een slotje op TS uitscheidings-apparaat gezet worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Conclusie--->>Of God is niet alwetend, Of hij is een pestkop.
hopelijk gebruikt hij geen windowsquote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Herkenbaar.
In de volgende versie van de Man moet dat toch echt verbeterd worden of een tussentijdse update natuurlijk dan hebben wij er nog iets aan.
Na al die jaren zou je verwachten dat er wel eens een goed ontwerp uit de koker van God zou moeten zijn gerold. Ik vrees dat het een pestkop is.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:24 schreef Tobbes het volgende:
Conclusie--->>Of God is niet alwetend, Of hij is een pestkop.
Haha! Inderdaad. Of eigenlijk dacht ik aan Henk Kok, wat een e-nor-me zeikstraal is dat zeg.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef Trancelocator het volgende:
Ik dacht dat dit een nieuw Herbert Dijkstra topic was.
hahha meisjes schijten net zo hard als mannen maar daar mag niet over gepraat worden?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:17 schreef PonyLover het volgende:
[..]
Ik durf zonder de cijfers te kennen toch te beweren dat er meer homo's een eikelpiercing hebben dan hetro's, zittend pissen is dus voor mietjes.![]()
Zittend schijten is wel heel mannelijk, meisjes poepen namelijk niet (of toch eigenlijk wel maar daar wil ik het hier niet over hebben)
Hoho, vrouwen plassen alleenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:54 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
hahha meisjes schijten net zo hard als mannen maar daar mag niet over gepraat worden?
enik heb het verder niet over homo's of hetero's met een eikelpiercing...
mar degen die er 1 hebben die plassen denk ik toch meer zittend dan staand....
zullen we er een topic over openen?
en toch gaan ze meestal in groepen naar de WC....quote:
en jij denkt dat ze daar gaan plassen.. man die hebben hele orgies in die wc'squote:Op maandag 20 maart 2006 10:03 schreef Argento het volgende:
[..]
en toch gaan ze meestal in groepen naar de WC....
zijn daar filmpjes van?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef werkeend het volgende:
[..]
en jij denkt dat ze daar gaan plassen.. man die hebben hele orgies in die wc's
gebruik je eigen fantasie maarquote:
Omlaagdrukken? Het ding hangt onder zijn eigen gewicht wel omlaag. Achteraf optillen en weer opbergen is lastiger, dan moet ik echt bewust op mijn tiltechniek letten anders heb ik meteen rugpijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:16 schreef Mustard_Man het volgende:
zittend pissen is niet fijn want dan moet je je lul zo omlaag drukken en dat voelt irritant![]()
Niet iedereen is klein geschapen, knul..quote:Op maandag 20 maart 2006 15:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Omlaagdrukken? Het ding hangt onder zijn eigen gewicht wel omlaag. Achteraf optillen en weer opbergen is lastiger, dan moet ik echt bewust op mijn tiltechniek letten anders heb ik meteen rugpijn.
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niet iedereen is klein geschapen, knul..
Als ik normaal ga zitten, hangt dat ding zowat over de bril heen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |