Precies, alleen mij stuurden ze naar de verkeerde gate, al was het eigenlijk m'n eigen fout, want die conducteur zei maar wat en ik lette verder niet opquote:Op maandag 20 maart 2006 02:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook als ik daar leesIk heb op station schiphol ook al een paar keer meegemaakt dat er werd omgeroepen dat je kon overstappen in de richting Londen, Parijs, NY, Tokyo etc.
Wat is dat voor piel site. Hele tijd spreken ze iemand aan met 'meester'. Gruwelijk woord gewoonquote:Op maandag 20 maart 2006 00:01 schreef Bluurgh het volgende:
kan je beter hier kijken: http://www.omroephumor.nl/
Die trein zat ik dus ook in.quote:Op maandag 20 maart 2006 07:22 schreef Toeps het volgende:
Vlak voor Rotterdam:
"Dames en heren, deze trein stopt vandaag wegens een technisch defect niet te Rotterdam Centraal. U kunt het beste te Dordrecht uitstappen en terugreizen."
Even later komen twee condo's voorbij stormen: "Godverdegodver! Wie was dat?!"
"Dames en heren, er is GEEN technisch probleem, en we stoppen gewoon te Rotterdam."
Bij het uitstappen op Rotterdam stonde de politie klaar, voor de kwajongens.
quote:Op maandag 20 maart 2006 10:30 schreef Scorpie het volgende:
Een reiziger, zit met m'n vriendin in de IC naar Ehv, en laat de conducteur zijn OV zien met het commentaar: "Zij (m'n vriendin) reist met me mee".
Zegt de conducteur: "Nou ja, dat kun je niet maken, gisteren was je nog met een ander meisje"
Hij liet weten dat als blikken konden doden, hij deze anekdote niet na had kunnen vertellen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:44 schreef -MOX- het volgende:
"goede morgen dames en heren, jongens en meisjes, en zwartrijders..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |