Vertel.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
Hhhhhhhmja, moeilijk geval. Ik heb zelf altijd katten gehad en heb nu twee honden,
Denken gaat je niet goed af, laat maar een één of andere embryo over; die kan dat beter.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:56 schreef flipsen het volgende:
Ik had toch minstens een "neuken?" OP verwacht
Gezellig.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Denken gaat je niet goed af, laat maar een één of andere embryo over; die kan dat beter.
Waarom weet ik dat niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
OPLETE STATS!
Is al een jaar zo! Al heb ik er natuurlijk stiekempjes drie..
nee, want inso wil je niet met neuken associeren? of begrijp ik het weer verkeerd?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Denken gaat je niet goed af, laat maar een één of andere embryo over; die kan dat beter.
Lang verhaal kort, we dachten al een poosje over een broer(tje) voor Woody. Toen zagen we op de site van de Dobermann Rescue Stichting een ongecoupeerde, ongecastreerde zwarte Dober staan van 8,5 jaar oud. Hond kwam met baas op visite, week later hebben we hond bij baas opgehaald en nu is hij alweer een jaar bij ons.quote:
Yup.quote:En die derde, is dat je vriendje?
Hoe kom je er toch op vraag ik me elke keer weer af.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij schud ie ze uit z'n mouw...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch op vraag ik me elke keer weer af..
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:13 schreef static het volgende:
jah, geweldigquote:Op maandag 20 maart 2006 00:25 schreef PonyLover het volgende:
leuk topic
Ja, je hoort in het rijtje die geen hersenen heeft gekregen.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:14 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nee, want inso wil je niet met neuken associeren? of begrijp ik het weer verkeerd?
Zoiets als de forumsletjes jij doet..quote:Op maandag 20 maart 2006 00:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch op vraag ik me elke keer weer af..
Who cares.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:43 schreef Pluto_Nium het volgende:
Ik zag nog een mooi plaatje gister van inso met een varken![]()
De Turk zit om de hoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |