die vrouwenstem is geen sample maar live ingezongen. volgens my Juliette Lewis. correct me if i'm wrong.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:48 schreef MaartenGrendel het volgende:
'Girls' is weer zo'n nummer waardoor je ongewild met je hoofd gaat meeknikken op de beat.
De sample van de vrouwenstem doet me trouwens erg denken aan 'Silver Screen' van Felix da Housecat.
Als de beat er weer in knalt na 3 minuten, damn hoe moet dat in een club wel niet klinken!! Zang is waarschijnlijk van Princess Superstar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:48 schreef MaartenGrendel het volgende:
'Girls' is weer zo'n nummer waardoor je ongewild met je hoofd gaat meeknikken op de beat.
De sample van de vrouwenstem doet me trouwens erg denken aan 'Silver Screen' van Felix da Housecat.
Niet vergeten dat dit een opname is van een radio uitzending. D'r is nu ook een opgepoetste 10mb versie in omloop en die is nog vetter. 50% van het nieuwe album zal trouwens instrumentaal zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:24 schreef Disorder het volgende:
Mwoah, ik vind 'm tot nu toe maar matig. Ik vind dat middengedeelte wel aardig. Maar het 'reffrein' doet me gewoon niets. Bovendien heb ik een hekel aan vocals. Dat maakt het meteen weer zo 538-achtig.
Ik herkende wel wat typische Reason dingetjes trouwens. Zoals de Phaser effecten en de enorme feedback op het eind. Dat is wel geinig.
Zeker weten. Ik ben benieuwd of meer professionele muzikanten de overstap zullen maken naar Reason.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:37 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Nieuwe album zal behoorlijke goede reclame zijn voor Reason
Ik hoor ook die Scream 4... erg vet, moet ff wennen aan het nummer maar hij's gaaf!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:24 schreef Disorder het volgende:
Mwoah, ik vind 'm tot nu toe maar matig. Ik vind dat middengedeelte wel aardig. Maar het 'reffrein' doet me gewoon niets. Bovendien heb ik een hekel aan vocals. Dat maakt het meteen weer zo 538-achtig.
Ik herkende wel wat typische Reason dingetjes trouwens. Zoals de Phaser effecten en de enorme feedback op het eind. Dat is wel geinig.
Dat is toch de rapper die op Diesel Power te horen is?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:21 schreef Summoner het volgende:
Gaaf, weer een nummer met Kool Keith!
dat is em iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dat is toch de rapper die op Diesel Power te horen is?
Want dat is idd ook een vette track.
Ik heb hem nog steeds niet gehoordquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:13 schreef Tranceptor het volgende:
Het is zoals alles ongeveer van Prodigy erg vet qua geluid, ik vind alleen het nummer wat warrig en electro inderdaad. Daar is op zich nix mis mee, maar deze stijl moet wel bij mij groeien.
www.theprodigy.nl heeft dan wel leuke info voor jequote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet gehoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |