Muzikaal onverantwoord?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het doet pijn aan mijn ogen...![]()
ff onder aandacht brengenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef furanku het volgende:
zoek een nummer van vanochtend op rebecca rock classic ofzo..
peter rysen... (die rys moet langer dus) met een titel als "on the outside"
?
"Long train runnin'" van de Doobie brothers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef kree het volgende:
Ik zoek een best wel bekend nummer (weet alleen de titel niet)
het begint met 1 gitaar vervolgens komt er nog 1 bij (akkoesitisch geluid) en daarna de bas.
het refreintje gaat zo.
"Without loooo ooooo oooo ooove"
Het is ook wel een gebruikt bij een bier reclame heineken ofzo.
Hmmm beetje onduidelijke omschijvingmaar hopelijk gaat er bij iemand een lichtje branden
haha geweldig. Dat is 'mquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Long train runnin'" van de Doobie brothers.
Bruiloft?quote:
Haha wie weet. Ik hoorde het op de radio en we zijn net een coverbandje gestart.quote:
"I could've kissed you" is het waarschijnlijk, als het tenminste uit Liset Alea - This Could Have Been It komtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:54 schreef Silverado het volgende:
Ben op zoek naar een vrouw die een paar weken geleden nog te gast was bij Robert Jensen. Ze zingt een mooi nummer, en bespeeld een gitaar. Volgens mij zingt ze iets in de trend van "Should I've kisses you" al kan ik dat niet met zekerheid zeggen (het is al laatWie kan me helpen?
Dat nummer staat niet op de cd, maar het is zonder twijfel Erick E - Boogie Down (Billy the Clit Re-Edit)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef Joana het volgende:
Hey ik zoek de naam van het dancenummer die je hoort bij de reklame van de skihut 18 cd.
Een hoog tuut tuut, tuuuuuut gehalte, eerste nummer die je hoort bij de reklame.
Het nummer staat dus hier ergens tussen.
[..]
Tnxquote:Op zondag 26 maart 2006 11:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
"I could've kissed you" is het waarschijnlijk, als het tenminste uit Liset Alea - This Could Have Been It komt
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
surfing usa? bedoel je?
Nee die is het niet, maar echt zo'n klassiek nummer...quote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
ooh ok, vaak draaien ze in de cinestar ook zo'n liedje met surfing usa lalala
Niemand?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:12 schreef jpg97 het volgende:
Op zoek naar een Dance nummer, waarin een zwoele damesstem zingt:
" oooeehh love ya, oeeehhh... I love you"
Meer kan ik er niet over vertellen, want dat is volgens mij het enige dat ze zingt
Iemand?
Doet me denken aan Scritti Politti - Absolutequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:12 schreef jpg97 het volgende:
Op zoek naar een Dance nummer, waarin een zwoele damesstem zingt:
" oooeehh love ya, oeeehhh... I love you"
Meer kan ik er niet over vertellen, want dat is volgens mij het enige dat ze zingt
Iemand?
Maar dat is toch zo'n jaren '80 nummer?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Doet me denken aan Scritti Politti - Absolute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |