Oh ja? Waarvan dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:40 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Militaire groet in Palestina... komt bekend voor![]()
Of je kan niet slapen tot 4.00quote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef PeRi het volgende:
Of je bent halverwege en je wordt gebeld dat college niet doorgaat.
Freakyquote:Op maandag 20 maart 2006 12:40 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Militaire groet in Palestina... komt bekend voor![]()
Als je dát nou in je sig zet, trekt je topic veel meer bezoekers.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:41 schreef PeRi het volgende:
DAT IS HET VOORDEEL VAN VIDEO!!!!!!
Of wilt u dat niet weten?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
Eet u nooit op straat. Denkt u vaak aan geld, of aan iemand van de zaak. Vindt u oesters geil? Bent u redelijk bang, droomt u vaak nog van het ziekenhuis en hoe komt dat dan?
Euj, das nog best een goed idee van je Bupatidodah.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je dát nou in je sig zet, trekt je topic veel meer bezoekers.
Die heb ik wel vaker, Peertje.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Euj, das nog best een goed idee van je Bupatidodah.
Idd, ik keekquote:Op maandag 20 maart 2006 12:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Euj, das nog best een goed idee van je Bupatidodah.
Had je weer een thee-date?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grrreat. Weer een afzegger voor vanaaf.
Nee, 2 kaartjes voor de showcase van P!NK.quote:
Oh, en er wilt/kan echt niemand met je mee?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, 2 kaartjes voor de showcase van P!NK.
Maar mn thee-date leuke jongen heeft een etentje, mn beste vriend moet werken bij Heather Nova, vriendin is ziek... yuck
Als je het toch wil weten.. hij is stom.. waarom?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over mijn avatar.
Naja ik ga nu #6 bellenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh, en er wilt/kan echt niemand met je mee?.
Ik zag 'm net voorbij vliegen in een ander topic, en ik vind 'm non-BVOïsh.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
Tsja, ... Hind was toch je mooistequote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
Dizer.. Mijn avondeten bestaat minstens 1x per week uit vers gemaakte Roti.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
PeRi... mijn lunch op dit moment zijn de kliekjes van de roti van gister
Wat is er nou weer DIG aanquote:Op maandag 20 maart 2006 12:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het toch wil weten.. hij is stom.. waarom?
1. Stomme kleuren
2. Een hoge DIG gehalte
3. Stomme teken... (past wel bij jouw moods...)
4. Heb ik al gezegd hoe hoog de DIG gehalte is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |