abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36183432
quote:
De Chupacabra is een dier waarvan vooral in Mexico wordt gezegd dat het bestaat.

Ook in de Verenigde Staten zijn verhalen afkomstig van meldingen van het dier, vooral in Californië. Na de ontdekking van van hun bloed ontdane schapen, geiten, kippen en zelfs honden, ontstond een mythe over een dier dat huisde in Midden-Amerika.

De naam Chupacabra betekent letterlijk geitenzuiger. Over de vorm van het 'beest' heerst grote onduidelijkheid en zoals zo vaak bij volksverhalen zijn er allerlei tegenstrijdige verklaringen. Of het een reptiel, zoogdier of zelfs een buitenaards wezen zou moeten zijn, is uit de verhalen nooit echt duidelijk geworden. Sommige getuigen zeggen dat het vliegt en andere zeggen dat het loopt of kruipt.

En over het aangezicht heerst ook onduidelijkheid. Het dier kan een rietachtige snavel hebben waarmee hij zijn prooi leeg zuigt, maar het kan ook een bek vol met vooruitstekende tanden met uitwisselende hoogtes bevatten. Waar het dier vandaan komt? Sommigen spreken van een mislukt experiment van de NASA of het mysterie van Area 51. Volgens de legendes komt het 'dier' echter oorspronkelijk uit Puerto Rico.
Ik vraag me dit af. Persoonlijk denk ik dat als dat een natuurlijk beest is dan moet er wel een keer een schedel of iets van zijn gevonden. Wat wel zou kunnen is dat het een ontsnapte hond is waar ze rare dna proeven op hebben gedaan en dat ze dus zo een een *monster* hebben gecreert.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 19 maart 2006 @ 22:24:34 #2
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_36183815
Ik heb op discovery channel een reportage hier over gezien en daar kwamen ze er ook niet echt uit.
Ik denk zelf dat het een reptielachtige of een mensachtig wezen is (er wordt gezegd dat het loopt als een mens maar veel sneller en met rood oplichtende ogen). Dat het beest oplichtende ogen heeft komt gewoon door het licht dat naar ze geschenen word.
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_36183897
Eens mensachtig wezen?
Nee daar geloof ik niet zo in of het moet een gestoorde ex hardloper zijn die geiten leeg zuigt.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_36183953
Was ooit een mooie aflevering van de X-files van!
pi_36184067
http://www.tv.com/the-x-f(...)ode/574/summary.html

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2006 22:29:28 ]
  zondag 19 maart 2006 @ 22:33:43 #6
118447 Tique3
pi_36184283
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef Canisfire het volgende:
Eens mensachtig wezen?
Nee daar geloof ik niet zo in of het moet een gestoorde ex hardloper zijn die geiten leeg zuigt.
-De mens is verwant aan de aap...
-Apen zijn veel sterker dan mensen
-De landwezens op aarde stammen hoogstwaarschijnlijk af van het leven uit de zee => evolutie, het kunnen dus verwanten van de mens zijn maar op een andere manier geevolueerd
pi_36184428
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef Tique3 het volgende:

[..]

-De mens is verwant aan de aap...
-Apen zijn veel sterker dan mensen
-De landwezens op aarde stammen hoogstwaarschijnlijk af van het leven uit de zee => evolutie, het kunnen dus verwanten van de mens zijn maar op een andere manier geevolueerd
Ja als je het zo bekijkt wel ik zat helemaal met me hoofd bij de moderene mens.
Een soort van Neandertaler dan misschien?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 19 maart 2006 @ 22:39:45 #8
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36184604
quote:
Op zondag 19 maart 2006 22:24 schreef Tique3 het volgende:
Ik heb op discovery channel een reportage hier over gezien en daar kwamen ze er ook niet echt uit.
Ik denk zelf dat het een reptielachtige of een mensachtig wezen is (er wordt gezegd dat het loopt als een mens maar veel sneller en met rood oplichtende ogen). Dat het beest oplichtende ogen heeft komt gewoon door het licht dat naar ze geschenen word.
Denk dat je er hier idd het meest dichtbij mee komt.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:46:39 #9
118447 Tique3
pi_36184940
Ik herinner me ineens dat er in die reportage ook vaak gesproken werd over een geschubt wezen, dan zou het dus een reptiel zijn..
Er zijn soorten hagedissen die kunnen staan, misschien zou dit een soort zijn die staat en het bloed uit wezens drinkt..
pi_36186449
Hmmn Discovery he . Weet je de naam van die serie?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zondag 19 maart 2006 @ 23:31:59 #11
118447 Tique3
pi_36186825
zal wel iets met mythen en sagen zijn denk ik.
Het is wel iets voor een 22:00 + serie
pi_36186963
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef Tique3 het volgende:
euh..chupacabra
Ooh dat is jammer. Er is namelijk ook een speciale serie over legends en mytische wezens.
Als dat nou een herhaling serie is was het misschien nog een keer langs gekomen.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  maandag 20 maart 2006 @ 00:24:56 #13
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_36188528
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:36 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ooh dat is jammer. Er is namelijk ook een speciale serie over legends en mytische wezens.
Als dat nou een herhaling serie is was het misschien nog een keer langs gekomen.
Binnenkort beginnen de ''grote'' vakanties weer, zal dat ook wel weer uitgezonden gaan worden.
pi_36190475
Volgens mij ging er ook ooit een gerucht dat de Chupacabra gekloonde beesten waren waarvan er een aantal uit een of ander laboratorium ontsnapt waren , maar ik kan er zo 123 niet meer iets over terug vinden,
maar het scheen dat ze er een aantal alsnog te pakken hebben gekregen en dat de rest nu nog steeds rondzwerft en zuid amerika
  maandag 20 maart 2006 @ 09:12:24 #15
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_36191965
groot broodje aap verhaal. een sprong van leeggezogen dieren naar een vampier-achitg evolutie-beest dat de mensheid bedreigt?

ik denk dat je een beetje te veel naar films als Nightwatch, Blade en Underworld gekeken hebt.
¡ Experience Everything !
pi_36192167
quote:
Op maandag 20 maart 2006 02:24 schreef DarkMinded het volgende:
Volgens mij ging er ook ooit een gerucht dat de Chupacabra gekloonde beesten waren waarvan er een aantal uit een of ander laboratorium ontsnapt waren , maar ik kan er zo 123 niet meer iets over terug vinden,
maar het scheen dat ze er een aantal alsnog te pakken hebben gekregen en dat de rest nu nog steeds rondzwerft en zuid amerika
Een genetisch gemanipuleerd dier dat nu de boel onveilig maakt in Zuid Amerika.
Maar dan vraag je je af waarom zouden ze een dier maken dat geiten leegzuigt?,
Een soort van oorlogs wapen perhaps?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_36192222
Ik heb ergens een verhaal (eigenlijk al meer dan één) , waar gebeurd en heel goed beschreven ook , gelezen van getuigen die aangevalen waren door chupacabara's en die hebben ze zien in het "niets" verdwijnen .Ze kwamen ook ineens , ineens waren ze daar .
Bijgevolg gaat het hier heel waarschijnlijk over levensvormen uit een "parallelle dimensie" , zoals de greys.
pi_36192235
De greys?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_36193016
Na de kolonisatie van centraal Afrika hoorden de blanken verhalen over een onbekend dier dat zowel leek op een zebra als op een giraffe. Hoewel er honderden inheemse getuigen waren die het bestaan van dit dier - de okapi – bevestigden vonden de kolonisatoren en de gevestigde westerse wetenschappers het hele geval een hoop flauwe inheemse onzin. Ze beschouwden de okapi als een mythisch dier en dus geen onderzoek waardig. Pas toen in 1901 een levende okapi werd gevangen konden de wetenschappers natuurlijk niet anders dan het bestaan aanvaarden. Ze hadden wel een halve eeuw bij hoog en bij laag beweerd dat de okapi niet bestond, ondanks de vele getuigen.

Als het toen kon waarom nu dan niet ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_36198603
quote:
Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Een genetisch gemanipuleerd dier dat nu de boel onveilig maakt in Zuid Amerika.
Maar dan vraag je je af waarom zouden ze een dier maken dat geiten leegzuigt?,
Een soort van oorlogs wapen perhaps?
Ja, precies, dat is wel wat ik denk, ik bedoel het zou in ieder geval mogelijk kunnen zijn.
pi_36200054
Een topic over de Chupacabra kan natuurlijk niet zonder deze foto

pi_36201428
Dat is toch van die Mexicaanse legende, de 'geitenzuiger'?
Ik zal de OP maar even lezen

Goh, die tekeningetjes lijken wel op aliens....

Dit schijnt 'm dan te zijn, in dode lijve (waarschijnlijker dat het gewoon een bestaand zoogdier betreft).....

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 20 maart 2006 @ 16:15:37 #23
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36203215
ik denk dat het gewoon een soort van reptiel is.

misschien een onbekent reptiel maar zeker geen gecloonde dna gemuteerde geitenzuigende ninja turtle.

kom op mensen als iemand zulke dure expirimenten doet dan
1. laat hij ze niet ontsnappen
2. zijn gegewoon met gps getaged. dit kan je zelfs al met je hond laten doen dus dan ga je dat ook zeker wel met je dna gemuteerde geitenzuigende ninjaturtle doen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36208691
Die foto van dat dode beestje ziet er gewoon uit als een soort hondachtig roofdier. Nog niet officieel ontdekt maar verder ook niet extreem raar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36209146
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:42 schreef DarkMinded het volgende:

[..]

Ja, precies, dat is wel wat ik denk, ik bedoel het zou in ieder geval mogelijk kunnen zijn.
Ergens ook wel weer tof.
Ja wapens zijn ouderwets we vallen aan met genetisch gemanipuleerde dieren
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')