Er staat dat het verschil 8 dollar is, maar je kan ook bieden voor sterven, dus het is niet het totale bedrag.quote:
ja idd... overheen gekekenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er staat dat het verschil 8 dollar is, maar je kan ook bieden voor sterven, dus het is niet het totale bedrag.
Ja dat was in het Centraal Museum Utrechtquote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef nietzman het volgende:
Wat afgezaagd zeg.
Dan vond ik die kunstenaar die een levende vis in een blender neerzette en net zolang wachtte tot er een van de bezoekers op het knopje drukte om te checken of de blender wel echt was meer humor hebben.
Daar kun je kleuters een fukkin' jeugdtrauma mee bezorgenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef nietzman het volgende:
Wat afgezaagd zeg.
Dan vond ik die kunstenaar die een levende vis in een blender neerzette en net zolang wachtte tot er een van de bezoekers op het knopje drukte om te checken of de blender wel echt was meer humor hebben.
Heb je ook meteen naar ze geschreven over deze zielige poesjes? Dat kunnen ze toch niet makenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat is dat toch met deze wereld. Zat net te googlen, kom ik dit tegen:
www.goldfishmixer.com
Als je dus niet betaald gaan deze goudvissen een slechte toekomst tege moet...
Ik heb al geprobeert de dierenbescherming te mailen, kijken wat hullie dervan zeggen. Maar dit kan echt niet...
Dacht ik ook meteen aan. De mensen die dat soort sites opzetten zijn niet helemaal goed, en proberen alleen maar geld binnen te halen door met de levens van dieren te gaan kloten.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef Berkery het volgende:
Bonsai Kitten, anyone?
Ik loop niet vaak achter een (oude) hype aan maar :quote:Op zondag 19 maart 2006 22:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die Bonsai Kitten site was trouwens een HOAX.
Die site is al minimaal 5 jaar oud man.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat is dat toch met deze wereld. Zat net te googlen, kom ik dit tegen:
www.goldfishmixer.com
Als je dus niet betaald gaan deze goudvissen een slechte toekomst tege moet...
Ik heb al geprobeert de dierenbescherming te mailen, kijken wat hullie dervan zeggen. Maar dit kan echt niet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Bonsai_kittenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik loop niet vaak achter een (oude) hype aan maar :
O RLY?.
En ik me zo'n kuiken die als protest tegen jamba werd geblendeerd en ook nep wasquote:
't Zit je wel hoog hè?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En mensen, kappen met het posten van die gare uil plaatjes![]()
Waarschijnlijk als ze het goed gedaan hadden dat ze heel wat commentaar hadden gekregen !quote:Op maandag 20 maart 2006 00:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolz FA_cloon, dat hebben ze toen wel gedaan jaAlleen heel slecht gemonteerd, je zag gewoon dat het nep was
Maar ja, misschien hadden ze dat weer gedaan om de mensen die geld gestuurd hadden te bashen, je weet het tegenwoordig niet meer he
kutusers daarentegen...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:30 schreef FA_cloon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ze het goed gedaan hadden dat ze heel wat commentaar hadden gekregen !
Mijn mening : dieren mag je uit hun lijden verlossen maar geen pijn doen indien niet nodig is!
Wordt dit een -2 Flame/Troll of een -3 doodsverwensing?quote:
Je kan doneren, dus lijkt mij wel ja...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
...
verdienen die gasten hier serieus geld aan?
dit was toch al eerder? met een konijn ofzo?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan doneren, dus lijkt mij wel ja...
Het is ook allemaal maar nep, maar toch zijn er mensen die dat niet doorhebben en geld gaan doneren. Dit is net zoiets als dat bonsai kitten gedoe, dat was ook een hoax...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit was toch al eerder? met een konijn ofzo?
daar kon je zelfs t-shirts kopen van red dit konijn.
het klinkt allemaal zo onwaarschijnlijk.
Die gasten zitten sowieso fout!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
...
verdienen die gasten hier serieus geld aan?
de visjes worden in appelmoes geserveerd.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:05 schreef teknomist het volgende:
En wat doet die appel ernaast eigenlijk?
jij hebt ook echt totaal geen businness-inzicht, natuurlijk krijgt niemand z'n geld terug.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
En wat als die beesten binnen 17 dagen een natuurlijke dood sterven?
Krijgt dan iedereen z'n geld terug?
ja dit dus ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan. De mensen die dat soort sites opzetten zijn niet helemaal goed, en proberen alleen maar geld binnen te halen door met de levens van dieren te gaan kloten.
Die Bonsai Kitten site was trouwens een HOAX.
Dan slapen zequote:Op maandag 20 maart 2006 11:34 schreef jeroen2497 het volgende:
trouwens, die vissen blijven af en toe wel erg verdacht stil hangen op 1 plek, zonder ook maar iets te bewegen :S
vissen slapen zwemmendquote:Op maandag 20 maart 2006 11:43 schreef jeroen2497 het volgende:
vissen slapen niet, teminste, niet bij mij
Zo rijk zal jij niet worden als ik je rekenmethode zo ziequote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef reactiefractie het volgende:
ze hebben een verschil van 8 dollar
46% tegen dood vis
54% voor dood vis
duzz ze hebben al 100 dollar
kosten website 1 maand 8 dollar
dus ze hebben voor dit lugubere idee 94 dollar verdient
Kijk Deuce Bigalow l voor de gein eens, dan heb je een ideequote:Op maandag 20 maart 2006 19:54 schreef thunderice het volgende:
Stiekem lijkt het me wel interresant om te zien wat er overblijft nadat de blender is aangezet...
Dat is een goed plan.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Even een alarmpje zetten, zodat ik over 16 dagen en 19 uur de show niet mis.
Oh, dan zet je de blender even aan, dan lost er weer flink wat zuurstof in het water opquote:Op maandag 20 maart 2006 20:04 schreef DemonRage het volgende:
Denk dat die vissen al dood zijn voordat de tijd om is... er zit nieteens een zuurstofplantje in dat water.
Whehehe, de blender werd weggehaald?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik zag net trouwens dat ze ff weggehaald werden, dus het water wordt wel ververst denk ik
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef Molluck het volgende:
Ik zeg "HOAX!!!!"
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:26 schreef SHE het volgende:
Tijn wrote;
I think your actions are very sick...
I just have send an e-mail to the acosiation of animal protection. I hope they will save these fish soon...
greetings: Tijn, from Holland.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:26 schreef SHE het volgende:
Tijn wrote;
I think your actions are very sick...
I just have send an e-mail to the acosiation of animal protection. I hope they will save these fish soon...
greetings: Tijn, from Holland.![]()
Hmm, zit Tijn toevallig op Fokquote:Op maandag 20 maart 2006 20:30 schreef SHE het volgende:
En die gasten mogen wel oppassen want Tijntje stuurt het mooi naar de acosiation en die zijn niet misselijk hoor !!
Meldquote:
Lolz, zie het al voor me: de IFAW die met leeuwentemmers ed aan komen stormen om 2 goudvissen te bevrijden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:46 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Meld![]()
Ik val nog mee, bij ons in de klas hebben ze de IFAW ook al gemeelt, en greenpeace en nog wat van die organisaties![]()
Waarom? En wat voor dingen dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:29 schreef Tigereve het volgende:
Ach guss nou jah
Wel een beetje overdreven om die organisaties meteen in te schakelen........ er zijn wel belangrijkerere dingen dan goudvissen.
Dat wordt geen vissoep 6 aprilquote:
lul.... nou ik vind de tijgers en de aapjes toch een stuk belangrijker omdat die aan het uitsterven zijn lieve schat.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waarom? En wat voor dingen dan?
![]()
![]()
Aapjes...goudvissen...wat maakt 't uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:58 schreef Tigereve het volgende:
[..]
lul.... nou ik vind de tijgers en de aapjes toch een stuk belangrijker omdat die aan het uitsterven zijn lieve schat.....
dus die hebben meer aandacht nodig dan die goudvissen die zich met de dag vermeervoudigen.
Verschil is alleen dat je geen levend varken in een gehaktmolen stopt...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:43 schreef thefunny het volgende:
We zitten zelf toch ook elke dag met een BAL GEHAKT op je bord die je met smaak opvreet? Waar denk je dat die doorheen is gehaald??
Dat varken/rund (ik eet half om half gehakt) dient een hoger doel: mijn lichaam voeden met stoffen waar ik niet zonder zou kunnen. Ik kan nou niet echt zeggen dat het vermoorden van wat voor dier dan ook gewoon voor de fun, of om daarmee geld te verdienen een hoger doel dient...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:43 schreef thefunny het volgende:
Owowowowow wat zielig toch voor de goudvisjes dat ze door de blender gaan straks. NOU EN??
We zitten zelf toch ook elke dag met een BAL GEHAKT op je bord die je met smaak opvreet? Waar denk je dat die doorheen is gehaald??
Doen we op school ook al, maar dan met een wat grotere blender en een klasgenoot van ons er inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:01 schreef jeroen2497 het volgende:
ik denk dat ik hetzelfde doe maar dan echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |