quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef boekenworm het volgende:
Waarom kijk jij dan naar hun treintunnel?
Omdat je er dan niet omheen kan kijken!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef boekenworm het volgende:
Waarom kijk jij dan naar hun treintunnel?
Zie het als een stukje ramptoerisme.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef electricity het volgende:
ik kijk nooit naar dikke meisjesjij wel?
jajaquote:Op maandag 20 maart 2006 12:17 schreef werkeend het volgende:
nou bij een mooie meid gaat de generaal toch wel ter attentie staan!
sowieso lulquote:Op maandag 20 maart 2006 12:15 schreef MLF het volgende:
dik of dun
het is zo wie zo geen gezicht
echt goor
quote:bilnaad (de ~ (m.), bilnaden)
Bilnaadquote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef MatiCe het volgende:
Soms hebben ze nog een string aan, dan kun je die bilnaat gelukkig niet zien. Maar een dik wijfmeteen zichtbare string is ook niet alles
zoeen smerige hoerenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:14 schreef Maikuuul het volgende:
Of fatsig smerig dikke wijven met een stringdamn
met boxers aan is nog ergerquote:Op maandag 20 maart 2006 16:14 schreef Maikuuul het volgende:
Of fatsig smerig dikke wijven met een stringdamn
n00b.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Heerlijk.. Zo'n vet zwetend wijf met van die puisten in haar nek..
En dan zo'n geile te strakke witte broek met roze doorschijnende string..
Heerlijk gewoon! Krijg spontaan zin om mezelf even te helpen..![]()
dat vind ik overdrevenquote:
Dat geld ook voor ons vrouwen, zo'n dikke papperige vieze vent met een bouwvakkers decolete.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef MrKickass het volgende:
Ik word zo ziek van die dikke wijven die hun broek niet optrekken...
Zit je in de kantine lekker je bammetjes te eten, zie je opeens zo'n groot mens voor je bukken: kijk je recht op de weg naar Hamelenen vaak ook mét aanslag
![]()
![]()
TREK JE BROEK OP!!!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:12 schreef Hayley het volgende:
[..]
Dat geld ook voor ons vrouwen, zo'n dikke papperige vieze vent met een bouwvakkers decolete.
Met zo'n heerlijke struik konthaar zeker?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:12 schreef Hayley het volgende:
[..]
Dat geld ook voor ons vrouwen, zo'n dikke papperige vieze vent met een bouwvakkers decolete.
Waar ook nog eens stukjes wcpapier inhangenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Met zo'n heerlijke struik konthaar zeker?![]()
Je voelt je aangesproken, neem ik aan?!quote:
Volslank is echt niet vet, dat zijn gewoon vrouwen met mooie rondingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:39 schreef American_Nightmare het volgende:
In B&H is zo'n topic met allemaal van die puisterige fokkertjes die houden van 'volslanke vrouwen' met andere woorden; die houden ervan om 'm bij een vet wijf er achter in te raggen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef Jaco90 het volgende:
Moet je gewoon tegen de gene die naast je zit net iets te hard zeggen: 'Weet je wat ik ranzig vind? Zo'n bol wijf dat dan voorover bukt zodat je der bilnaad kan zien, gadverdamme dat is zooo vies hé?' Wedden dat het helpt?
en dan krijg je een berg hooligans achter je aan zekerquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:06 schreef Jaco90 het volgende:
Moet je gewoon tegen de gene die naast je zit net iets te hard zeggen: 'Weet je wat ik ranzig vind? Zo'n bol wijf dat dan voorover bukt zodat je der bilnaad kan zien, gadverdamme dat is zooo vies hé?' Wedden dat het helpt?
ja dus?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:39 schreef American_Nightmare het volgende:
In B&H is zo'n topic met allemaal van die puisterige fokkertjes die houden van 'volslanke vrouwen' met andere woorden; die houden ervan om 'm bij een vet wijf er achter in te raggen
Gezien de topictitel weten we nu ook direct waarom jij nou nog op school zit.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:07 schreef MrKickass het volgende:
Ik word zo ziek van die dikke wijven die hun broek niet optrekken...
Zit je in de kantine lekker je bammetjes te eten, zie je opeens zo'n groot mens voor je bukken: kijk je recht op de weg naar Hamelenen vaak ook mét aanslag
![]()
![]()
TREK JE BROEK OP!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |