quote:Op zondag 19 maart 2006 23:27 schreef fraubitch het volgende:
ff goedmaken:
shoot met Re:
[afbeelding]
ff uit me fotoboek geript
paarsquote:
wat jij zegt!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hoppatee
kunnen we weer 30 posts baggeren
vind je die leuk ja?quote:
re was engquote:
ik ben nieet eng... in mijn zwembroek ben ik eng jah... en die had ik niet aan geloof ikquote:
je moest eens wetenquote:
neen, maar wel een geel shirt met "DANGER" eropquote:Op zondag 19 maart 2006 23:38 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben nieet eng... in mijn zwembroek ben ik eng jah... en die had ik niet aan geloof ik
ahh ja gevaarlijk is wat anders dan eng hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neen, maar wel een geel shirt met "DANGER" erop![]()
gevaarlijk staat over het algemeen voor oppassen, wat weer staat voor uitkijken, wat weer kan betekenen dat dat eng isquote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef Re het volgende:
[..]
ahh ja gevaarlijk is wat anders dan eng hoor
ja daar kan niet tegen op geredeneerd wordenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
gevaarlijk staat over het algemeen voor oppassen, wat weer staat voor uitkijken, wat weer kan betekenen dat dat eng is![]()
jij laat je wel makkelijk afschrikken hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neen, maar wel een geel shirt met "DANGER" erop![]()
woordenboek hequote:Op zondag 19 maart 2006 23:44 schreef Re het volgende:
[..]
ja daar kan niet tegen op geredeneerd worden
6e instinctquote:Op zondag 19 maart 2006 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij laat je wel makkelijk afschrikken hoor
neen, het waren niet mijn puistenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:47 schreef Re het volgende:
[..]
ow was dat wat ik telkens zag... ik dacht al
oww is SC om terug te lezen danquote:Op zondag 19 maart 2006 23:55 schreef Mauro het volgende:
Mensen en slowchatters....
ik ben slapen.
Lees het morgen allemaal wel weer terug
Neuh...quote:
semi fotografisch dat kan je niet ontkennenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Neuh...
Vooral nu niet. Maar ik moest heel even een eikpunt zetten.
Door dat oeverloze gezwets van jullie
hehehh... mijn vader had een morris minor in de 50-er jaren... als ie in rotterdam bij zijn werk de auto startte hoorde mijn moeder dat in schiedam... zette ze de aardappelen op...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Kleintje het volgende:
overigens... kent iemand Morris Minor auto's???
Ik heb binnenkort een Morris Minor ter beschikking + een oude caravan.
Daar wil ik een geweldige fotoshoot mee doen.
Gezellig!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef FA_cloon het volgende:
Zodra ik wat meer weet over fotografie kom ik hier vaker praten/ lurken
quote:
*aai over de bol*quote:
quote:
een opkomende oorpijnquote:Op maandag 20 maart 2006 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Goeiemorgen trouwens
Ik ben net naar de tandarts geweest en ik heb DUIDELIJK het verkeerde beroep gekozen. 5 minuten binnen en EUR 30 armerEn mijn oor begint nog meer te bonken en te kloppen. Kan niet goed zijn
Vanmiddag afspraak bij de huisartsquote:Op maandag 20 maart 2006 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
een opkomende oorpijn![]()
ik wens t je niet toe, zit hier nog steeds met oorpijn maar goed dat gaat wel weer over
Zeker net iets teveel capsicum gegeten?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:45 schreef Re het volgende:
morghuh?
Indonesisch gisteren viel niet 100% goed geloof ik
Misschien dat je je flitser op handmatig moet zetten en dan op 1/4 of 1/8 of zelfs op 1/16 moet flitsen.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:25 schreef Ynske het volgende:
Zo ik ga even heel blond, dom en stom overkomen
Ik kreeg net gezegd dat ik niet zo hard moest inflitsen.
Hoe pak ik dit aan...
ik heb op mijn flitser een omnibounce zitten, en hem extra niet op het voorwerp gericht.
het was binnen in een redelijk donkere ruimte.
Ik heb ook zitten klooien met mijn iso?maar daar trok ik het ook niet mee
wat had ik anders moeten doen?
is dat hetzelfde als die laat me even uit mijn hoofd gokken, 25 30 60 75 enzo die op de flitser staan? of ben ik je nu kwijt?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien dat je je flitser op handmatig moet zetten en dan op 1/4 of 1/8 of zelfs op 1/16 moet flitsen.
fr.oosje kan trouwens goed zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |