Oke, je bedoelt het in die context. Die reflectie zal wel gebeuren, we hebben er zo weinig zicht op helaas om er wat zinnigs over te zeggen. De grens pech en schuld van de club is ook moeilijk aan te geven.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stopt wat mij betreft nergens, als er meer spelers geblesseerd zijn, moet je toch eens kijken hoe dat aantal tot stand komt. Het komt mij voor dat het bij sommige clubs vaker aan de hand is dan bij andere.
Bij 11 spelers kan het geen pech meer zijn toch? En Ajax heeft wel vaker dit soort dingen volgens mij... Het ligt zovaak aan de blessures daar.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, je bedoelt het in die context. Die reflectie zal wel gebeuren, we hebben er zo weinig zicht op helaas om er wat zinnigs over te zeggen. De grens pech en schuld van de club is ook moeilijk aan te geven.
Idd. Heel vreemd vind ik dat.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Omdat die medische staf van ons gewoon zuigt, maar dat roepen we hier al sinds 2002 geloof ik.
IJdele hoop vrees ikquote:Op maandag 20 maart 2006 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
. Daar zou eens heul kritisch naar gekeken moeten worden...
Is aardig gelukt dit jaar.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:54 schreef Suijk het volgende:
Ik ga er steeds vaker in geloven. Dat Seedorf ergens een achteroom heeft die kwade spreuken over Ajax uitspreekt.
Ik verdenk de moeder van Patrick Kluivertquote:Op maandag 20 maart 2006 15:54 schreef Suijk het volgende:
Ik ga er steeds vaker in geloven. Dat Seedorf ergens een achteroom heeft die kwade spreuken over Ajax uitspreekt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |