als ie niks heeft, hoe komt 'ie dan aan een rugzakquote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef MLF het volgende:
Rugtassen en rugzakken in de trein zijn niet leuk, ze botsen altijd tegen je hoofd aan
En de eigenaar heeft niks hoor!!!!!!!![]()
regel aangepast, had iets verkeerds geschrevenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ie niks heeft, hoe komt 'ie dan aan een rugzak
Ga eens winkelen in de AH, smak je gegarandeerd tegen zo'n onding aan....quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef MLF het volgende:
Rugtassen en rugzakken in de trein zijn niet leuk, ze botsen altijd tegen je hoofd aan
En de eigenaar weet van niks hoor!!!!!!!![]()
Moet je maar uitkijken waar je je hoofd plaatst.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef MLF het volgende:
En de eigenaar weet van niks hoor!!!!!!!![]()
nee hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 19:24 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Moet je maar uitkijken waar je je hoofd plaatst.![]()
lolquote:Op zondag 19 maart 2006 19:52 schreef Bergie88 het volgende:
Sorry MLF ik zal voortaan ff opletten dat ik niet tegen je aanbotst
De ergste weekeindtassen zijn die vol vuile was voor thuis. Komt er zo'n pummel met een plunjezak vol zweetsokkenmeur de coupee binnen. Ik begrijp wel dat studenten het niet kunnen helpen, ze worden juist geholpen door mama... maar evengoed: het meurt nogal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef hollander76 het volgende:
weet je wat pas echt irritant is
sporttassen
op vrijdag middag in de trein zitten
iedereen heeft dan een sporttas bij zich
of zo'n weekendtas
Neem eens een lang slot mee en maak ze vast aan zo'n paal met hun rugtasquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Goh die zag ik niet aankomen
Maar vandaag gewoon weer. Pendelbussen in nijmegen richting de HAN school en de Universiteit. Zoveel mogelijk mensen willen mee, maar altijd die lui die de rugzak omhouden en nog ff lekker rondjes lopen draaien.....![]()
hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neem eens een lang slot mee en maak ze vast aan zo'n paal met hun rugtas![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |