Ik snap je punt, maar Gijs doet ook niet moeilijk over een filmpje over die Top500 en die foto's op de site van Nicole zijn bij iedereen bekend, dus ik vind het niet vergelijkbaar. Maar goed, lekker belangrijk allemaal.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Ik gaat toch ook geen foto meneer Sven W.... (met ze spuitbussies).ven Meneer Rieu hier neer zetren ofzo.
Dat zou dan het 9e jaar zijn dat er weer niks tussen Feyenoord & Ajax gebeurt.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:10 schreef M0NTANA het volgende:
Zoals het er nu uitziet krijgt de Rotterdamse politie het nog druk dit seizoen, Feyenoord - Ajax in de play-offs en Ajax komt misschien ook nog langs voor de finale van de Gatorade Cup, mooie vooruitzichten!
Die hebben ze niet zelf doelbewust op internet gezet. Maar goed ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben dat die foto geplaatst wordt...quote:Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Ik gaat toch ook geen foto meneer Sven W.... (met ze spuitbussies).ven Meneer Rieu hier neer zetren ofzo.
quote:Ajax-supportershome gaat weer open
20-3-2006 Het supportershome van Ajax gaat dinsdag weer open. Burgemeester Cohen heeft maandag toestemming gegeven om de planken weer weg te halen.
Het clubhuis werd op 15 februari op last van Cohen dichtgetimmerd nadat er wapens en drugs waren gevonden. De politie deed op 12 februari een inval toen Ajax-hooligans bij ADO Den Haag de boel kort en klein hadden geslagen en het vermoeden bestond dat het Ajax-home fungeerde als uitvalsbasis.
De Mobiele Eenheid sloot de omgeving van het supportershome hermetisch af. Iedereen werd gecontroleerd, zeven mensen werden gearresteerd.
Bandwidth Limit Exceededquote:Op maandag 20 maart 2006 20:30 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.toplads.co.uk/t2t/pic/ful.mpg
Ik weet niet eens hoe je zon kikkertje moet fixenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
mirror?
Onze schuld.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaha, die wedstrijd naar cambuur is nu ineens een categorie C, buscombi wedstrijd geworden. kutzooi
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Hahaha, die wedstrijd naar cambuur is nu ineens een categorie C, buscombi wedstrijd geworden. kutzooi
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb nog een leuke foto van hem en z'n maatje in het neuzenhomequote:Op maandag 20 maart 2006 13:09 schreef CategoryC het volgende:
Meneer Rieu
ssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De thuisvakken zijn nog vrije verkoop
wie is die chick in dat filmpje !quote:Op maandag 20 maart 2006 20:30 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.toplads.co.uk/t2t/pic/ful.mpg
Leuk, kappen nu daarover denk ik...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb nog een leuke foto van hem en z'n maatje in het neuzenhome
Jaja Banaantjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Leuk, kappen nu daarover denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |