Stuur even een PB.quote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef Reddiablo het volgende:
ik zit te kijken naar een reisje met een maat van me eind april / begin mei - 1 week / 10 dagen
Split maar vooral Dubrovnik wordt mij aangeraden, ideeen, tips, suggesties?? Idee is wellicht om naar Zagreb te vliegen, daar een paar dagen door te brengen, treinen naar Split, daar een paar dagen, ferry naar Dubrovnik en dan weer rechtsomkeert? Of is dat een hoop gedoe?
Ik ga eigenlijk net zo lief voor dezelfde prijs naar Praag, naar een goedkoop hostel wat we daar kennen en niet moeilijk doen
Maaruh, Dubrovnik???
Geweldig! Als je geen klimmer bent, moet je het hier worden! Op de camping is een kampje van reisorganisator Labyrinth. Daar kun je diverse outdoor activiteiten boeken (doe de groeten aan Saskia, Rado, Marko en de kat). Paklenica nationaal park is fenomenaal mooi, zeker als je wat verder het park intrekt. Je kunt overnachten in de berghut. Bij de receptie kun je ook excursies boeken naar de wtervallen. Bij de haven kun je boottochten boeken om dolfijnen en haaien te bekijken en zo. De busverbinding met Zadar is onvoorspelbaar, maar Zadar is een prachtige middeleeuwse stad dus het is de moeite waard er toch heen te gaan. Wij gaan dit jaar ergens anders bergen beklimmen, maar volgend jaar wil ik weer naar Paklenica.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:01 schreef Matt. het volgende:
Deze zomervakantie (6 juli t/m 22 juli) ga ik met mijn 6 vrienden naar Starigrad Paklenica. We gaan met een bus. We zullen om 07.00 uur (7 juli) aankomen op de camping Alan Paklenica. We gaan op 21 juli terug naar Nederland. We blijven 15 dagen lang in Kroatië.
Ik kan echt niet wachten tot we vertrekken. Want ik ben heel nieuwsgierig hoe het daar is. Vandaar dat ik jullie wil vragen of iemand misschien tips voor ons heeft in de buurt van Starigrad Paklenica? Helaas hebben we geen eigen vervoersmiddel dus is het wel makkelijk als we er met een bus kunnen komen. We willen zoveel mogelijk dingen doen/bezoeken/bekijken.
Matt.
Ben zelf ook naar Medulin geweest vorig jaar, was echt een super vakantie!! Rete toeristisch allemaal, maar dan was niet zo heel ergquote:
Ik ga dit jaar van 17 juli tot 2 augustus vorig jaar al naar porec geweest 10 dagen en 1x de summerclub bezocht voor +- een uurtje. Was zeer toffe vakantie hopelijk dit jaar ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:24 schreef CheckIt het volgende:
Ik ga dit jaar naar Medulin! Vanaf 27 juli, tot 4 augustus geloof ik, een week feesten.
Weet iemand wat je voor eten kwijt bent, en hoe duur de drank daar precies is?
Want wij willen nog een soort van begrotinkje maken, dat we weten hoeveel geld er ongeveer meemoet.
eten is ongeveer 5 euro voor het meeste ( ik had een paar keer voor 7/8 euro een biefstuk met aardappels enzovoort ).. maar pizza was rond 4/5 euroquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:24 schreef CheckIt het volgende:
Ik ga dit jaar naar Medulin! Vanaf 27 juli, tot 4 augustus geloof ik, een week feesten.
Weet iemand wat je voor eten kwijt bent, en hoe duur de drank daar precies is?
Want wij willen nog een soort van begrotinkje maken, dat we weten hoeveel geld er ongeveer meemoet.
Reis gewoon langs de kust af en zoek in kleine kustdorpjes.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:17 schreef Sabinee het volgende:
Ik ga rond 10 juli richting Kroatië, met als tussenstop Oostenrijk. Ik ga met mijn vriend, met de auto.
We willen graag op kleine, rustige campings staan (zo min mogelijk kinderen, geen zwembad, liefst veel natuur, geen stroom, geen entertainment: een kleine kampwinkel is geen bezwaar) Zeg maar vergelijkbaar met een Camping Municipal/A la Ferme in Frankrijk.
Zijn zulke campings in Kroatië te vinden (toch wel langs de kust)? Op websites zie ik vooral zeer grote en zeer kindvriendelijke campings, echt voor families die 3 weken op dezelfde camping blijven. Wij zijn met z'n 2en met een kleine auto en een kleine koepeltent, we willen geen luxe, we willen geld overhouden voor leuke bezienswaardigheden en activiteiten en rondtrekken door het land!
Niet haalbaar of stiekem toch wel?
Italie heeft dan wel de voorkeur maar we zaten ook aan Kroatie te denken...quote:Ik probeer het hier maar even...
Ontstaan uit een grap ga ik met een vriendin op 7 juli op vakantie maar we kunnen niet echt een bestemming vinden... Italie heeft de voorkeur maar ik weet echt niet waar we heen moeten. Belangrijkste is dat het niet te ver rijden is. Toscane is wel de max qua afstand. Andere eisen zijn dat er een mooi strand is, dat er 's avonds wat te doen is (hoeven geen 10 disco's te zijn maar wel iets waar je tot laat gezellig een drankje kunt drinken) en dat je in de omgeving iets kunt ondernemen (scootertje huren, mountainbiken, windsurfen etc.).
En ohja, niet bomvol met Nederlanders en 18-jarigen, dus geen Rimini
Iemand een idee?!
Omgeving Porec lijkt me interessant voor jou.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:38 schreef S-Two het volgende:
Ik ga van de zomer met een paar vrienden waarschijnlijk ook een paar dagen naar Kroatië. Willen een soort van Roadtrip doen en dan hoop ik te eindigen bij de kust van Kroatië. We willen misschien overnachten in een hostel maar liever op een camping. Iemand hier die gezellige en goedkope campings weet in Kroatië, en dan het liefst bij het strand of in een toffe stad?
En voor de culturele dingetjes/clubs lees ik het topic nog wel een keer door
Niet nodig.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:25 schreef BarbaRob het volgende:
Wie laat zich eigenlijk inenten voor Kroatië?
Oke, want ik ga met mijn vriendin naar Rovinj. Zij heeft het wel gedaan, maar ik vind het eigenlijk onzinnig.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:06 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Niet nodig.
Zolang het maar niet inenten tegen kroatie is, dan is't goed!
Je kan je altijd laten inenten hé, kan op zich nooit kwaad.quote:[
b]Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef BarbaRob het volgende:[/b]
[..]
Oke, want ik ga met mijn vriendin naar Rovinj. Zij heeft het wel gedaan, maar ik vind het eigenlijk onzinnig.
Waarom is het niet nodig dan? Er wordt wel geadviseerd om het te doen, maar goed..geldklopperij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |