Vermeer is ook geblesseerdquote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een keeper erbij en je hebt een heel fatsoenlijk elftal
Minimaal 28.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel van de 34 wedstrijden speelt Stam volgend jaar?
Maargoed... Dat is bij Milan...quote:2005/06 AC Milan 23 1 Serie A
Ja, hij vroeg toch ook hoeveel van de 34 ( competitie) wedstrijden hij zou spelenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's alleen competitie. Stam heeft dit seizoen zo'n dertig wedstrijden voor Milan gespeeld.
Wat een fabeltje.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk zo'n 22 eigenlijk, die jongen is best blessuregevoelig.
Milan lab, kunnen we DAAR geen samenwerkingsverband mee starten ofzo?quote:
7 meiquote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is de finale van de Gatorade Cup?
Begin mei geloof ik.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer is de finale van de Gatorade Cup?
Ik zeg niet dat wij ZELF een lab moeten hebben, maar wie weet kan je wel wat regelen met ze.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:55 schreef zjroentje het volgende:
Het aantal knaken wat Milan in dat lab stopt is volgens mij onze halve begroting...
Dat we daar gaan trainen en voor wedstrijden in Nederland terugvliegen?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat wij ZELF een lab moeten hebben, maar wie weet kan je wel wat regelen met ze.
Desnoods, kan niet slechter voor de spelers zijn dan die slagers van het AMCquote:Op maandag 20 maart 2006 10:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat we daar gaan trainen en voor wedstrijden in Nederland terugvliegen?
3 maal... ik mis een keer?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Feyenoord tweede wordt dit seizoen, dat is natuurlijk een hele mooie prestatie en nóg mooier is dat Ajax dan in de Kuip de play-offs kan winnen! Driemaal naar de Kuip dit seizoen, na een valse start kan het toch nog heel leuk worden!
Finale Gatorade Cupquote:
Weer geen koffie zeker?quote:
Ik zuip tijdelijk ff geen koffie meer...quote:
zo heeft ie ze in de jeugd vaker gemaaktquote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef StarGazer het volgende:
http://www.footygoal.net/details.php?image_id=562
Urby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |