het is de smaak die het doetquote:Op zondag 19 maart 2006 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
pindakaas met boter
ik heb die mensen nooit gesnapt
pindakaas plakt al uit zichzelf
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
pindakaas met boter
ik heb die mensen nooit gesnapt
pindakaas plakt al uit zichzelf
Totally n00bquote:
Veel mensen zeggen dat t ranzig is, maar genoeg mensen die t daadwerkelijk gegeten hebben vonden t toch wel lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 17:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pindakaas met suiker blijft toch m'n favoriet![]()
ik ookquote:Op zondag 19 maart 2006 17:58 schreef Pony-Lover-Kloon het volgende:
ik vind de gewone lekkerder
pindakaas met chocoladehagel...quote:Op zondag 19 maart 2006 17:58 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pindakaas met suiker blijft toch m'n favoriet![]()
Niet van sjokola houdenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:04 schreef SHE het volgende:
oh en op pindakaas hoort een komkommertje en flink wat surinaamse sambal
of gewoon aardbeienjam![]()
Ik hou niet van chocola, dus hagelslag is een no go![]()
Zeiden de Duitsers ook, vroegerquote:Op zondag 19 maart 2006 18:09 schreef Kroen het volgende:
boven alles.
neequote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet van sjokola houden![]()
Ik kan iets met aarbeiensjem, wil je het weten![]()
Wat begrijp je niet aan:quote:
Vertel!!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet van sjokola houden![]()
Ik kan iets met aarbeiensjem, wil je het weten![]()
Had niet gedacht, dat je zou vragen het te vertellenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Vertel!!!!
En idd...ik ben volgens mij de enige vrouw op deze planeet die helemaal niets met sjokola kan![]()
quote:
Een vrouw die niet van chocolade houdt...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:04 schreef SHE het volgende:
oh en op pindakaas hoort een komkommertje en flink wat surinaamse sambal
of gewoon aardbeienjam![]()
Ik hou niet van chocola, dus hagelslag is een no go![]()
't is vooral de boter in de pot met pindakaas en de pindakaas in het kuipje boter wat goor is.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef Misanthropist het volgende:
pindakaas op de pannekoek is overigens ook een aanrader
Lekker hoorquote:
Pindakaas met boter doorheen vind ik niet lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 23:57 schreef Aventura het volgende:
Waardeloos zeg, pindakaas is al het vetste wat je op brood kan doen, en dan moet er ook nog eens boter doorheen. Goed voor als je je aderen vroegtijdig wilt laten dichtslibben.
Ik heb een pinda allergiequote:
Ooohh jonkie, wat erg!quote:
In tegenstelling tot wat het Voedingscentrum ons wil laten denken is pindakaas helemaal niet zo slecht.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:57 schreef Aventura het volgende:
Waardeloos zeg, pindakaas is al het vetste wat je op brood kan doen, en dan moet er ook nog eens boter doorheen. Goed voor als je je aderen vroegtijdig wilt laten dichtslibben.
hoho, pindakaas bevat goede vetten, waar je helemaal niet van dichtslibt!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:57 schreef Aventura het volgende:
Een door de overheid gesubsidieerd orgaan wat mensen wil laten geloven dat een paar glazen melk per dag + boterhammen met kaas gezond zijn, kan van mij sowieso geen sympathie verwachten.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat het Voedingscentrum ons wil laten denken is pindakaas helemaal niet zo slecht.![]()
ff weer over dat melk verhaal, ik heb een tijdje terug ergens gelezen dat bepaalde bevolkingsgroepen die de allerhoogste leeftijd bereiken ter wereld, gewoon melk gebruiken.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Een door de overheid gesubsidieerd orgaan wat mensen wil laten geloven dat een paar glazen melk per dag + boterhammen met kaas gezond zijn, kan van mij sowieso geen sympathie verwachten.
Hun adviezen druizen tegen alle chemische feitjes in , die er zijn omtrent het menselijk lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |