quote:Op zondag 19 maart 2006 17:14 schreef NeoPhythe het volgende:
was die junk nog niet dood ?
hehehe wat een leuke foto'squote:Op zondag 19 maart 2006 17:13 schreef junkiesietze het volgende:
Wtf denk je te kunnen chillen in een kroeg... kom je opeens: doodmetaal, snoezepoesje en ma_jojo tegen
ik had toevallig mijn camera bij me![]()
[afbeelding]
Ik JunkieSietze met bier [14.gif]
zeikerdquote:Op zondag 19 maart 2006 17:20 schreef -Numlock- het volgende:
Doe iets aan je kapsel, man.
En aan je blokker mp3 spelerquote:Op zondag 19 maart 2006 17:20 schreef -Numlock- het volgende:
Doe iets aan je kapsel, man.
Ik ben overal.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je zal doodmetaal maar opeens in een drankgelegenheid tegenkomen.
X-ratedquote:Op zondag 19 maart 2006 17:27 schreef Grimm het volgende:
Heb je nog meer foto's?
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha! jouw vriendin heeft gedronken met junkiesietze.
Ik paste de foto's van haar en t enige wat eruit komt is:quote:Op zondag 19 maart 2006 17:33 schreef junkiesietze het volgende:
ma_jojo durft niks te zeggen nu... terwijl ze wel op msn is
En achterop z'n scooter geboekt.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Haha! jouw vriendin heeft gedronken met junkiesietze.
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Respect dat je hem er nu nog inhangt man.
Box!
Ag, ze staat er wel leuk opquote:Op zondag 19 maart 2006 17:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik paste de foto's van haar en t enige wat eruit komt is:![]()
![]()
![]()
Ze is er niet blij mee heb ik t idee.
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Die kerels checken ma_jojo uit
Hou es op te slijmen, anders boek ik je een afgrond in.quote:
Met je snorfiets? Ik boek je eruit met de auto swaquote:Op zondag 19 maart 2006 17:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hou es op te slijmen, anders boek ik je een afgrond in.
ik heb ook rijlesquote:Op zondag 19 maart 2006 17:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Met je snorfiets? Ik boek je eruit met de auto swa![]()
risico groepquote:Op zondag 19 maart 2006 17:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar en 2 maanden mn rijbewijs
En een auto met neon![]()
keb ook nog nooit een ongeluk gehad met me scooterquote:Op zondag 19 maart 2006 17:44 schreef TheSorrow het volgende:
Trouwens, nog nooit een ongeluk gehad of wat dan ook, had wel schade aan mn kenteken plaat, is een of andere n00b met zn trekhaak tegenaan geredenMaarja, tis alweer gerepareerd
Mja maar ik kon hier niets aan doen he, iemand anders merkte het op, had t zelf niet eens gezien....quote:Op zondag 19 maart 2006 17:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
keb ook nog nooit een ongeluk gehad met me scooter
zelfs niet bij me verzekerings plaatje.
hou je kankerbekquote:Op zondag 19 maart 2006 17:49 schreef Jajong het volgende:
Matig topic, waar zijn de rellen.
Ga je haren kammen achterlijke MBO-klant.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga je haren kammen achterlijke MBO-klant.
Daar kan ik alleen maar instemmend op knikken.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:51 schreef Jajong het volgende:
Jij moet helemaal stil zijn doodmetaal, jij hebt meer vrouwelijke hormonen, dan mannelijke.
doodmetaal, vertel het verhaal over de ambulancequote:Op zondag 19 maart 2006 17:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar instemmend op knikken.
Dat heb ik allang vertelt in een topic.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:53 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
doodmetaal, vertel het verhaal over de ambulance
Hij zit wél in de kroeg met jouw vriendin!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:53 schreef Jajong het volgende:
[afbeelding]
Ok, dus je komt uit een sloppenwijk, je draagt kleren van de Wibra, zelfs je mp3speler krijg je gratis bij 3 pakjes Aldi-boter.. En dan ga je commentaar hebben op mij?![]()
Hé balenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hij zit wél in de kroeg met jouw vriendin!
ga weg niemand mag je. Je moeder vindt je ook lelijkquote:Op zondag 19 maart 2006 17:53 schreef Jajong het volgende:
[afbeelding]
Ok, dus je komt uit een sloppenwijk, je draagt kleren van de Wibra, zelfs je mp3speler krijg je gratis bij 3 pakjes Aldi-boter.. En dan ga je commentaar hebben op mij?![]()
Jouw moeder is eigenlijk je tante, bitch.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:56 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
ga weg niemand mag je. Je moeder vindt je ook lelijk
Idd, ben je te min voor haar?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hij zit wél in de kroeg met jouw vriendin!
Sorry schatjequote:
Hoor m gaan dan.... kennelijk bevredig je je vriendin niet genoeg, anders had je wel meegemogen naar de kroegquote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Jajong het volgende:
TheSorrow, jij had je er beter niet mee kunnen bemoeien, want jij bent met afstand het lelijkst van heel FOK!.
En sietze blijf meer foto's van mij posten, dan scharen iig alle vrouwen zich achter mij.
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Jajong het volgende:
TheSorrow, jij had je er beter niet mee kunnen bemoeien, want jij bent met afstand het lelijkst van heel FOK!.
En sietze blijf meer foto's van mij posten, dan scharen iig alle vrouwen zich achter mij.
He kut, ik mocht niet naar de kroeg in Zoetermeer en omstreken, wat 300 km verderop is, met een meisje wat ik nog nooit heb gezien, een debiel die lichtjes onder ze scooter plakt met PRITT-stift, en een flikker. Mijn leven heeft geen zin meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoor m gaan dan.... kennelijk bevredig je je vriendin niet genoeg, anders had je wel emegemogen naar de kroeg
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:56 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
ga weg niemand mag je. Je moeder vindt je ook lelijk
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:01 schreef Doodmetaal het volgende:
boehoe jij bent lelijk!goed gesprek weer.
Gaarne geen woorden gebruiken als je totaal gaat verkrachten, ork.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:02 schreef TheSorrow het volgende:
Mja ik weet je hele verhaal niet, hoe moet ik weten waar je woont en dat t je vriendin niet is? Ik hou geen dagboek over je bij, sorry dat ik een fout maakte, dat woord komt niet voor in jouw vocabulairelijst volgens mij.... *sigh*Treurige mensjes
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
He kut, ik mocht niet naar de kroeg in Zoetermeer en omstreken, wat 300 km verderop is, met een lief meisje wat ik nog nooit heb gezien, een debiel die lichtjes onder ze scooter plakt met PRITT-stift, en een flikker. Mijn leven heeft geen zin meer.
Ik heb wel meer superlatieven weggelatenquote:
Ook nog terug krabbelen ook. Tsk. En "enigskind" is geen woord hoor. En ik heb 5 broertjes en zusjesquote:Op zondag 19 maart 2006 18:06 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb niet gezegd dat je knapper of beter gebekt bent, je hoort alleen wat je wilt horenIk zeg alleen rijstplukkerts, uitgaande van je ondertitel..... Maar als je t zo wilt, fine with me, mensen zoals jij kan je niet mee discussieren..... Je bent vast ook enigskind?
uhuquote:
Konijnen.quote:
Het was koudquote:
Jij woont bij Yvonne in de buurtquote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow luistert Tjop - Zwijndrecht is de city![]()
Komt ze op de driewieler naar je toequote:Op zondag 19 maart 2006 18:26 schreef TheSorrow het volgende:
En Brechtje wil nog een x met me gaan smoken
Das voor op de scooterquote:Op zondag 19 maart 2006 18:30 schreef BrauN het volgende:
Wie is die godsgruwelijk ongewassen pauper die naast ma_jojo loopt? Met die pet op en dat nep-lederen-plastieken-jasje aan.
Dat vette, veel te lang niet bijgeknipte haar en die satéprikker in z'n bakkes ook? Apart. Dat had ik nooit in de tijd dat ik nog een scooter had.quote:
Die compleet verpauperd wasquote:Op zondag 19 maart 2006 18:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat vette, veel te lang niet bijgeknipte haar en die satéprikker in z'n bakkes ook? Apart. Dat had ik nooit in de tijd dat ik nog een scooter had.
Ja mensen, ik had een scooter. Yamaha Aerox. Exclusief neon.![]()
bontkragen zijn hip.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:46 schreef Jajong het volgende:
Puik, het wordt een scootertopic, discussie over welke klederdracht hoort bij de scooterjeugd! Ik nomineer bontkragen, wel nep hoor.
kijk eens buiten om je heen?quote:
Ikquote:Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kijk eens buiten om je heen?
wie heeft er dan geen bontkraag
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:49 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kijk eens buiten om je heen?
wie heeft er dan geen bontkraag
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:51 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Niemand heeft een bontkraag.
1 ik ga niet met scooterjosti's om
2 doordeweeks ben ik te bewonderen in een mooi gecamoufleert pakkie met baret![]()
Ik niet, en met mij velen.. vermoed ik.quote:
Ö... zo leer ik nog eens wat.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:55 schreef Jajong het volgende:
Niet iedereen is een narcistische azijnpisser, cerror.
Precies, goede instelling hoor.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Respect dat je hem er nu nog inhangt man.
Box!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |