Afgelopen woensdag avond met een grote groep collega's bij BoomChicago gegeten op het amsterdamse Leidseplein.
Gezien ze daar grote groepen gewend zijn als Theater restaurant, dachten wij dat het wel goed moest komen.
Het zat helemaal afgeladen, maar speciaal voor ons waren er twee van de lange tafels gedekt en stond de champagne al klaar!
![]()
We kregen eerst lekkere verse stukken bruin brood met heerlijke knoflookboter en tapenade, en gezien we ontzettende trek hadden na zo'n lange werkdag, was het zo op!
![]()
Het was tijd voor het hoofdgerecht!! Allemaal kregen we hetzelfde, want anders was het te moeilijk voor de keuken, maar dat was prima, ze vroegen nog wel of er iemand vegetarisch was, nou dat was niemand, dus kom maar op!
![]()
En toen gebeurde het..we kregen allemaal een bord met al bijna koude couscous, met daarop een paar stukjes courgette, en daarop een paar stukken hele droge doorgebakken lamsvlees.
De helft van het vlees bestond uit stukken vet ( maar dat schijnt zo te horen? ) en de rest was lauw en gewoon écht niet lekker.
Toen ik om me heen keek, zag ik dat iedereen een paar hapjes nam, en dat niemand het lekker vond..we waren met zo'n 40 mensen , en nee niemand heeft gegeten...
![]()
De obers vonden het erg lullig, en we kregen als compensatie een paar grote borden nacho's met zure room en guacemole, en die waren natuurlijk binnen 5 minuten leeg, zo'n trek hadden we.
Wellicht dat de kaart er normaal wel goed is, maar met een grote groep, is het dus niet aan te raden om er te gaan eten.
Nog meer mensen met BoomChicago ervaring???
Wellicht ook positieve verhalen??