Döner Kebab iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
uitgaande van de broodjes denk ik aan Döner.
Oh, wanneer dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet in metropool, mochten ze willen. Nee, in het Rabotheater Hengelo.
ja he alleen fucking wild gekquote:Op zondag 9 april 2006 11:46 schreef Thomas B. het volgende:
oww dat was weer gezellig in Dordt gisteren
Daar staat niks over Hengelo, het blijft lastig communiceren hier op Fok...quote:
`quote:Op zondag 9 april 2006 05:44 schreef Catch22- het volgende:
bevrijdingsdag Zwolle ben ik er sowieso. Daarna misschien naar de afterparty in Hedon. En misschien backstage (via mijn lieve huisgenoot)
KRS-ONE komt naar het oosten van het land.quote:Op maandag 10 april 2006 12:38 schreef Tgr het volgende:
[..]
Daar staat niks over Hengelo, het blijft lastig communiceren hier op Fok...
quote:Op zondag 9 april 2006 05:44 schreef Catch22- het volgende:
bevrijdingsdag Zwolle ben ik er sowieso.
die andere twee ookquote:Op maandag 10 april 2006 18:57 schreef cultheld het volgende:
Die laatste cd van Opgezwolle blijft toch wel verdomde goed.
Kubus site?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:21 schreef Tgr het volgende:
Ik zag vandaag ook iemand op TV met een shirt van Kubus beats, dus met zo'n grote K. Weet iemand waar die te koop zijn? Er stond me iets bij van freshcotten, of de opgezwolle site, maar daar vond ik niks.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:45 schreef Catch22- het volgende:
nee, van de lokale platenzaak
greatest hits van NWA en Late Reg.
weet iemand hoe het album voor de Aap-o-Theek heet van DuvelDuvel?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef Catch22- het volgende:
Er lag nog meer shit die ik wou, maar moet ff op de financienen letten. 2 LP's van Wutang, Cypress Hill, De La Soul
Precept[2004]quote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef KeessieX het volgende:
[..]
weet iemand hoe het album voor de Aap-o-Theek heet van DuvelDuvel?
kan er niet veel over vinden, in paradiso zeiden ze dat er nog iets is uitgebracht voor dit album?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |