Degene die dat bedacht heeft verdient inderdaad een lintje.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
nou, ik ben wel blij met mijn Duvel Duvel t-shirt
maar die aap met gouden tand is ook gewoon te vet
Jahoor? Minderquote:Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Godver, de Kubus & Sticks show die in SImplon zou zijn is veranderd naar Jawat & Kubus... das toch wat minder...
Oh yeah. Dat moet haast wel een enorm feest worden. En die week d'r na C-Mon & Kypski ook in de Vera.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jahoor? Minder. Maargoed, gelukkig komen Opgezwolle en Typhoon later nog wel in Vera
.
Klopt! Al is dat van C-Mon & Kypski nog onder voorbehoud dacht ik.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oh yeah. Dat moet haast wel een enorm feest worden. En die week d'r na C-Mon & Kypski ook in de Vera.(met de Amsterdam Kezmler Band oid, volgensmij een hele vette combi.)
Waar en wanneer dan? Kwam niks tegen op nlhiphop en metropool.nlquote:
broodje donner kebapquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is een turkse Whopper?
iig dat dacht ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeker weten? Ik dacht eigenlijk aan Kofte...
hier kan ik echt geen vergelijking maken met een whopper een een broodje kebap welquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
TADAAAAAAAAAA!!!!!!!
[afbeelding]
Niet in metropool, mochten ze willenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Tgr het volgende:
[..]
Waar en wanneer dan? Kwam niks tegen op nlhiphop en metropool.nl
En wat ben ik blij dat ik nu eindelijk een keer die clip van Duidelijk helemaal heb gezien, wat is ie toch vet![]()
jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit is toch meer een hamburger. Kebab zijn reepjes toch?
Maar wat is nou een Turkse Whopper?????quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja
voor de lekkere trek een turkse whopper in me nek
uitgaande van de broodjes denk ik aan Döner.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar wat is nou een Turkse Whopper?????
Döner Kebab iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
uitgaande van de broodjes denk ik aan Döner.
Oh, wanneer dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet in metropool, mochten ze willen. Nee, in het Rabotheater Hengelo.
ja he alleen fucking wild gekquote:Op zondag 9 april 2006 11:46 schreef Thomas B. het volgende:
oww dat was weer gezellig in Dordt gisteren
Daar staat niks over Hengelo, het blijft lastig communiceren hier op Fok...quote:
`quote:Op zondag 9 april 2006 05:44 schreef Catch22- het volgende:
bevrijdingsdag Zwolle ben ik er sowieso. Daarna misschien naar de afterparty in Hedon. En misschien backstage (via mijn lieve huisgenoot)
KRS-ONE komt naar het oosten van het land.quote:Op maandag 10 april 2006 12:38 schreef Tgr het volgende:
[..]
Daar staat niks over Hengelo, het blijft lastig communiceren hier op Fok...
quote:Op zondag 9 april 2006 05:44 schreef Catch22- het volgende:
bevrijdingsdag Zwolle ben ik er sowieso.
die andere twee ookquote:Op maandag 10 april 2006 18:57 schreef cultheld het volgende:
Die laatste cd van Opgezwolle blijft toch wel verdomde goed.
Kubus site?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:21 schreef Tgr het volgende:
Ik zag vandaag ook iemand op TV met een shirt van Kubus beats, dus met zo'n grote K. Weet iemand waar die te koop zijn? Er stond me iets bij van freshcotten, of de opgezwolle site, maar daar vond ik niks.
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:45 schreef Catch22- het volgende:
nee, van de lokale platenzaak
greatest hits van NWA en Late Reg.
weet iemand hoe het album voor de Aap-o-Theek heet van DuvelDuvel?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:05 schreef Catch22- het volgende:
Er lag nog meer shit die ik wou, maar moet ff op de financienen letten. 2 LP's van Wutang, Cypress Hill, De La Soul
Precept[2004]quote:Op donderdag 13 april 2006 21:02 schreef KeessieX het volgende:
[..]
weet iemand hoe het album voor de Aap-o-Theek heet van DuvelDuvel?
kan er niet veel over vinden, in paradiso zeiden ze dat er nog iets is uitgebracht voor dit album?
Mag wel daar, alle albums voor Aap-o-theek zijn namelijk via het internet uitgebracht. Btw was precept niet een album maar een teaser voor hun nieuwste album op dat moment (Aap-o-theek dus) De waarheid was hun laatste album.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:46 schreef Balbergen het volgende:
Mag misschien niet maar hier heb je alle albums..
http://www.monkeysciencemedia.com/users/ddd/index.php?id=3
Misschien dat ik daar ff een kijkje ga nemen... alleen trek ik DuvelDuvel live echt slecht!quote:Vr 21 apr 20:00 VERS! Jawat! + Duvelduvel + Kubus + J Flava + DJ Mass + MC Rukshun
lolquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Op koninginnedag staat Jawat in de Bazar (coffeeshop) in Apeldoorn. van 19:30-20:15. Het is als het goed is buiten op een podium, dus geen entreeprijzen.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:24 schreef Hellrazor het volgende:
als je iets heel slechts wilt zien![]()
http://www.sluipschutters.nl
soort van disstrack tegen duvelduvel
nu vind ik DD niet altijd even dope maar dit![]()
klopt, dat productieteam was habbekrats.quote:Op zondag 16 april 2006 00:01 schreef Catch22- het volgende:
rofl ze dissen de clip van duvelduvel (die heel cool is btw)
die niet eens in opdracht van dd is gemaakt, maar door een onafhankelijk productieteam (daardoor tevens de eerste ongeauthoriseerde hiphop clip in NL, dus niet in opdracht van.. )
Die was toch in opdracht van duvelduvel?quote:Op zondag 16 april 2006 00:01 schreef Catch22- het volgende:
rofl ze dissen de clip van duvelduvel (die heel cool is btw)
die niet eens in opdracht van dd is gemaakt, maar door een onafhankelijk productieteam (daardoor tevens de eerste ongeauthoriseerde hiphop clip in NL, dus niet in opdracht van.. )
nee , niet in opdracht van DDquote:Op zondag 16 april 2006 16:34 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die was toch in opdracht van duvelduvel?
Ja joh dat stond ook nog maar 3 keer in het stukje text van catchquote:
waarom vraag je het danquote:Op zondag 16 april 2006 16:42 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja joh dat stond ook nog maar 3 keer in het stukje text van catch
En daar istie dan: http://www.opgezwolle.nl/whiskyopdeaperotz/quote:Duvelduvel dropt een dezer dagen een verse mixtape met voorproefjes van nieuw Duvel en Dion materiaal. De mixtape genaamd Whisky op de Aperotz bestaat uit 14 'snippets' en zal gratis te downloaden zijn vanaf de Duvelduvel site. De planning tot nu toe is dat hij woensdag online komt, hij is ook op cd te krijgen maar zal niet in de normale winkels liggen.
Aight! Klinkt tot nu toe opzich wel ok...quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:11 schreef rotskibo het volgende:
[..]
En daar istie dan: http://www.opgezwolle.nl/whiskyopdeaperotz/
Nieuw Duvel materiaal![]()
![]()
![]()
hij heeft het gemixedquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:15 schreef rotskibo het volgende:
Alleen ik begrijp niet waarom er Dion bijstaat, et zijn allemaal al bestaande beats.
zelfs de playlist is apart geziptquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:34 schreef fretclick het volgende:
haha, kijk 'em huilen. shit is gratis en dope en dan nog zeiken.
Ik zeg gewoon dat ik 't achterlijk vind dat 't op deze manier online staat. Dat is mijn mening, die mag ik hier vermelden, 't is tenslotte een discussie forum.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:34 schreef fretclick het volgende:
haha, kijk 'em huilen. shit is gratis en dope en dan nog zeiken.
hoezo scheelt dat bandbreedte? 10x1 mb is toch hetzelfde als 1x10 mb?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:00 schreef fretclick het volgende:
dat de nummers gezipt zijn, is zodat mensen het niet laten streamen op sites zoals pp2g/m75, en dat het apart gezipt is dat men nu ook gewoon een los mp3'tje kunnen downloaden ipv meteen de hele mikmak, scheelt ook weer een hoop bandbreedte
Ik hoop dat Duvel als enige aap op de rotz zal blijven... rein en pollumquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef fretclick het volgende:
ik kon ze altijd wel waarderen, pollum in het engels is daarentegen waardeloos. maar duvel, pollum en rein waren gewoon dé apen, ben benieuwd hoe dit allemaal afloopt.
Nee, maar het is wel een prettige bijkomstigheid dat ik zijn raps nu niet meer hoef aan te horenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:36 schreef fretclick het volgende:
ja, maar dat had niks te maken met zijn rapkwaliteiten hoor
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:24 schreef Hellrazor het volgende:
als je iets heel slechts wilt zien![]()
http://www.sluipschutters.nl
soort van disstrack tegen duvelduvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |